Samozrejme sa jedna o preklep a pre cestujuceho bola pripravena moznost "zakupit si" jednotlive linky a nie "zalupit".
Neskusajte dvihnut brko na laminake ked ste pod 3000 V js. To iste plati o Bobine ktora sa nahodou ocitne pod 25 000 V 50 Hz. Alebo persing pod 15 000 V 16 2/3 Hz.
Jazda s oboma typmi TGV bola pre mna obrovsky zazitok-najväcsiu rychlost na dlhych usekoch dosahoval cca. 270 km/h
Nasiel sa tam jeden chlapik, ktory sa pri ovela nizsej rychlosti vlaku pokusil otvorit okno-bolo to ako vybuch-obrovsky hukot
Pritom ked sa minali dve supravy v tej 270 km rychlosti, neboto to takmer ani poznat
TGV ma vnutorne usporiadanie na sposob kabiny lietadla, je klimatizovany a nastupiste ma presne oznacenie, kde pristanu jednotlive dvere tej-ktorej casti supravy-uzasne :o)

Mala kwizova otazka 
Juro
Ani na karisblok ma nenalakas. Je to sice pohodlnejsie ako prelepovanie, ale zase musim prinutit cestujucu verejnost prinutit aby si sama nejakym sposobom aktualizovala CP. Zase by to robili len fanatici. V dobe PC, internetu a wapu je to trochu zbytocne. Ale to je len moj nazor - nazor cloveka, ktory uz niekolko rokov s CP pracuje.