Ad TGV: Prvy prototyp (alebo prva seria?) TGV vraj mala nezavisly pohon - nejaku turbinu s elektrickym prenosom vykonu, dalsie uz boli zavisle s polopantografmi. Ale to mam len znacne nepotvrdene info z nejakej "popularno-naucnej" literatury, co som cital v detstve, takze sa mozem mylit. 
BTW ked sme pri tych zelezniciach, pridam hlasku odpocuvnutu v elektricke pri semaforoch pod Lafranconi: "Blika Ti zlta - ocakavaj 40." (Tusim zlta je 40 a zelena 60, ale nie som zelezniciar...)

BTW ked sme pri tych zelezniciach, pridam hlasku odpocuvnutu v elektricke pri semaforoch pod Lafranconi: "Blika Ti zlta - ocakavaj 40." (Tusim zlta je 40 a zelena 60, ale nie som zelezniciar...)

Juro
Ani na karisblok ma nenalakas. Je to sice pohodlnejsie ako prelepovanie, ale zase musim prinutit cestujucu verejnost prinutit aby si sama nejakym sposobom aktualizovala CP. Zase by to robili len fanatici. V dobe PC, internetu a wapu je to trochu zbytocne. Ale to je len moj nazor - nazor cloveka, ktory uz niekolko rokov s CP pracuje.