Frenky #12169 > To bol len výplod mojej bujnej fantázie (ale mohla by na ZST NOVE MESTO!). Napísali mi -
1. 122 neobnovia kvoli Rolandu! Len keby tu cestu dali len pre vozy MHD.
2. Odporucaju obratisko pred buducim TERNOM. (neviem v com je problem a preco sa nestava - fyzicky a financne nenarocne). Nie je to ich vec, to berem, tak ale preco to potom Mraz neschvali????
3. Bude sa menit konecna 21 a 92, lebo folksagn ma novy hlavny vchod. Ci to bude negativne vplyvat a ci pozitivne neviem.
A to je all.
V DNV je dost busov, ale malo liniek. To je problem.
>Dufam ze sa to v tomto roku zacne realizovat
1. 122 neobnovia kvoli Rolandu! Len keby tu cestu dali len pre vozy MHD.
2. Odporucaju obratisko pred buducim TERNOM. (neviem v com je problem a preco sa nestava - fyzicky a financne nenarocne). Nie je to ich vec, to berem, tak ale preco to potom Mraz neschvali????
3. Bude sa menit konecna 21 a 92, lebo folksagn ma novy hlavny vchod. Ci to bude negativne vplyvat a ci pozitivne neviem.
A to je all.
V DNV je dost busov, ale malo liniek. To je problem.
>Dufam ze sa to v tomto roku zacne realizovat

wurmi
4-ziarovkove semafory pre MHD su jedna vec, jedno je vsak iste, vzdy ked idem MHD tak stojime na semafore. Auta, ktore idu dostatocne rychlo, maju nieco ako "zelenu vlnu", t.j. maju stale zelenu na hlavnych tahoch. MHD ma stale "cervenu vlnu", lebo musi zastavovat na zastavkach a povacsine potom stoji na semaforoch. Typicky priklad je ked trolejbus stoji 20 m pred zastavkou SAV a potom stoji aj 20 m po zastavke SAV ( na dalsom semafore ).
chcelo by to nejake centralne ovladanie semaforov podla polohy vozov MHD na vozokach/tratiach(GPS) ... alebo rovno metro ...