Samozrejme sa jedna o preklep a pre cestujuceho bola pripravena moznost "zakupit si" jednotlive linky a nie "zalupit".
Neskusajte dvihnut brko na laminake ked ste pod 3000 V js. To iste plati o Bobine ktora sa nahodou ocitne pod 25 000 V 50 Hz. Alebo persing pod 15 000 V 16 2/3 Hz.
Jazda s oboma typmi TGV bola pre mna obrovsky zazitok-najväcsiu rychlost na dlhych usekoch dosahoval cca. 270 km/h
Nasiel sa tam jeden chlapik, ktory sa pri ovela nizsej rychlosti vlaku pokusil otvorit okno-bolo to ako vybuch-obrovsky hukot
Pritom ked sa minali dve supravy v tej 270 km rychlosti, neboto to takmer ani poznat
TGV ma vnutorne usporiadanie na sposob kabiny lietadla, je klimatizovany a nastupiste ma presne oznacenie, kde pristanu jednotlive dvere tej-ktorej casti supravy-uzasne :o)

Mala kwizova otazka 
Zelam vsetkym prispievatelom i pouzivatelom imhd.sk a tiez clenom Klubu PMHaRD, nech im novy rok prinesie to najlepsie, co zivot moze ponuknut. Prajem vsetko dobre
Turbo
Tam uz ide nielen o pantografy ale aj rozne rozmeny vloziek. Viem napriklad ze niektore (tusim Rakuske) masiny nemozu ist do Madarska lebo nesplnaju predpisy MAV. Asi by im miestami vyletel pantograf mimo vrchneho vedenia. Neviem to presne, ale zda sa mi ze Madarske masiny maju sirsie vlozky v dosledku vacsej amplitudy klukatenia vrchneho vedenia.