Pripomienka k linke 78 v Petržalke : Nebolo by lepšie linku 78 v Petržalke viesť od Starého mosta priamo na zastávku Farského pred TPD kde by stála spolu s 95 (prstup bez prebiehania cez cestu) a otočila by sa okolo TPD, a ešte umožnila výstup cestujúcich na Vavilovovej (pred predajňou nábytku, čo by bolo od terajšieho výstupišťa Muchovo nám. cca 100m) tak ako teraz počas skladania tých dvoch žeriavov. Lebo v praxi to nevyzerá ani tak, že jeden deň tam 78 ide a druhý nie ale tak, že behom dňa sa to viackrát mení a tak neni na zastávke žiadny vývesok, že na linku 78 treba ísť na zastávku Vavilovova k TPD. Mimo toho, na zastávku Mlynarovičova pre 78 ide vždy do 10 ľudí ak nie do 5 a tí čo idú na Muchovo tak vystúpia na Farského lebo sú pešo skôr doma ako keby šli 78.
Pre deti by som preferoval skolske autobusy. Alebo ako ja, chodit 12 rokov 500m peso do skoly
keby som navrhoval SL linku, tak asi Stupava-Dubravka, pokial viem v Dubravke chodi na gympel vela deciek zo Stupavy... mohla by ist aj cez DNV 

Peon
1; Slovak Lines "rozšírilo pole svojej pôsobnosti v Bratislave" už aj v decembri 2006, kedy (ako vieme) začali cez pracovné dni obsluhovať Vajnory aj Čiernu vodu, čím tak trochu konkurujú 630-ke. Z Čiernej vody však idú na Slovenský Grob a Viničné, niektoré až do Pezinka /a naopak/.
2; Za zaujímavé ďalej považujem (aj keď to nie je novinka), že spoj s odochdom 06:50 h z ASMN do Stupavy sa z Mariánky vracia do Záhorskej Bystrice, kde obslúži jednosmernú zastávku "Záhorská Bystrica,ZŠ" a následne ešte raz obslúži zastávku "Záhorská Bystrica,Krče" a až potom pokračuje do Stupavy.
3; Vieme, že dopravnú kartu môžeme prikladať až "PO VYZVANÍ HOVORIACIM STROJČEKOM". Poznáte však dôsledky tohto neuposlúchnutia? Snáď nie vo všetkých autobusoch, ale v jednom som videl ako sa kvôli predčasnému priloženiu karty ten strojček až na 7 minút zablokoval! Teda nikto ďalší si vtedy lístok nemohol kúpiť (a teda ani nastúpiť) a čakalo sa s vypnutým motorom na mieste
To bolo na východzej zastávke. Tento prehrešok sa podaril ešte ďalším dvom cestujúcim na ďalších zastávkach, tam však zablokovanie strojčeka nepresiahlo jednu minútu... Ja keď som v prvých dňoch nových strojčekov tú kartu nechtiac priložil ešte pred vyzvaním, tak strojček sa nezablokoval, iba vodič do tlačidiel na ňom márne ťukal, lístok to vydať nechcelo... Keď to však stornoval, mohol sa o to hneď pokúsiť znova.
4; Existuje v SAD-kách niečo ako "maximálny tolerovaný predčasný odchod zo zastávky je 5 minút
Neviem si predstaviť, ako bude za súčasných podmienok fungovať pripravovaná BID s jej nadväznosťami v CP...