Reakcia na: pepke #111761:
Ja sa tiež zamýšľam nad tým, prečo očakávame od nových tratí zásadne inú, lepšiu kvalitu, ak si Bratislava nevie dať do poriadku súčasné trate, či už sa to týka zastávok, preferencie, zlého stavu koľají, rýchlosti, atď.Za tieto dva roky, čo viem, sa napriek všetkému marketingu o preferencii koľajovej dopravy akurát spustilo nové miesto s anti-preferenciou a výraznejšie sa začala prejavovať zraniteľnosť električkovej dopravy (výkoľaje, prejazdy cez trať, nehody s IGK,...)
O rekonštrukcii trate na Záhradíckej a dopadoch na jazdnú dobu MHD sa môžeme baviť po spustení všetkých semaforov.
Za trolejbusy môžem povedať, že posunutie zastávky "Záhradnícka" smer mesto za križovatku, a zriadenie novej CSS Jégeho/Miletičova, bude takmer isto viesť k predĺženiu jazdnej doby.
Ale hlavne, že bude štvorprúdovka!!
NN
nemyslim ze je nejky zasadny problem v tej vzdialenosti, ved 15-20km/h nema problem ist ziadny cyklista a beztak velka cast ludi nejde dalej ako 5-10km, takze by boli v pohode v praci/skole za 20-30min co su v podstate aj dnes ked zaratas cakanie na bus a pod., rozdiel by bol minimalny, len co by spravili nieco pre svoje zdravie
problem dnes v bikeoch ze je to o zivot na cestach v BA a nemas kde ist bezpecne s bikeom, ak by bol ale vyhradeny jeden cestny pruh, tak by to bolo uz o niecom inom a zacali sa preferovta bikey a tvrdo potlacat IAD (myto + drahe parkovne) a tiez MHD (zrusenie dotacii a zliav)