Reakcia na: eraser #111737:
Tak nejako prestávam chápať, o čo Ti vlastne ide. Najprv si frfľal, že cez tunel by mohli vlaky chodiť iba v 15-min. intervale, a keď som Ti povedal, že môžu aj v 3-minútovom, zasa vravíš, že vlaky hustejšie ako 10-15 min. nemajú zmysel."Otázka je čo nakoniec postavia."
Áno, avšak otázka znie, či vôbec niečo postavia, a ak, či to bude mať také parametre, aké sľubujú. (Platí pre Pepku aj pre Ten Tunel.) Že by postavili niečo lepšie, než sľubujú, nehrozí.
"neverím vôbec tým projektom"
V tomto sa zhodneme. Aj ja tomu, že bude postavený tunel pre TEN-T alebo električka do Petržalky, uverím, až tadiaľ prejde prvý spoj s cestujúcimi.
Majo
Re #111766 eripmav: Preco chces nasu elektricku silou mocou prerabat na metro? Vacsina miest, porovnatelne velkych ako BA, nema metro, nema elektricku pod zemou a vobec im to nechyba, rovnako ako u nas. Ved cez centrum sa v BA nejazdi 10 - 15 km/h, ale vo vacsine usekov okolo 30 km/h. Vacsina ludi aj tak vystupuje a nastupuje v centre a ten cas, co by ziskali rychlejsou jazdou cez centrum by sa aj tak stratil v podchodoch a na eskalatoroch, kym by sa dostali na povrch. A ako by v centre mesta vyzeral plot na oddelenie elektrickovej trate, si radsej ani nechcem predstavit. To niekde na radiale mozno, ale v centre urcite nie! Hlavnou podstatou elektricky je, na rozdiel od zeleznice ci metra, priblizit sa k ludom. To sice neznamena, ze musi ist pomaly pod branami domov a rychlostou 15 km/h, ale zas vyhodit ju na nejaky oploteny koridor v 2-metrovej vyske na okraji sidliska (nieco ako parzska trat Komorany - Modrany) a cakat, ze tam budu ludia chodit 15 minut peso, je opacny extrem.