K tomuto si este dovolim konstatovat, ze BUS-pruh by priespustnost krizovatky Stefanikovej a Leskovej dokonca zvysil.. A nie znizil, ako sa domnievaju niektori dopravni "experti".
Kokso, to su chobotiny. Dnes rano na Stefanikovej opat ta ista situacia. Vsetky auta v pravom pruhu (autobusy medzi nimi, samozrejme, autobus v ktorom som sa viezol uz zelenu nestihol), a v lavom pruhu bolo mozno jedno auto...
Pockat - ak pojde v useku TM - ZST NM bus a dalej elektricka tak bus aj elektricka budu X2? Nebolo by lepsie na Vajnorskej ako elektricku napr. X10 alebo nieco take?
Vetvenie je blbost skor z toho hladiska ze to strasne komplikuje orientaciu (mal som tu cest v Kodani ked som dobehol na poslednu chvilu na metro - prvy krat v zivote - a ono to nikde vnutri nebolo oznacene tak som vystupil kukol na stanici na tabulu a nastupil spat ).
Ak sa chcete "pobaviť", istý pán menom "samuel", pokiaľ sa nemýlim, tak totožný s nickom "Samo1" z tunajšieho diskusného fóra... tak tento pán, zamestnanec ODP, v onej diskusii básni jednak o kolóne áut na Štefánikovej po Hodžovo námestie, ale aj o 8-prúdovej diaľnici D1 a dvojposchodovom 6-prúdovom Dostojevskom rade.
Včera podvečer sa na Shopping Palace linke namiesto MAN-u objavila (asi ako ZV) "diaľková" Setra Albusu, ktorá už pred niekoľkými mesiacmi na tej linke niekoľko dní premávala.
Pekný príspevok. Čiže od leta 2004 je kritický nedostatok kĺbovych busov, napriek tomu sa odvtedy nekúpil žiadny, iba už neviemkoľko kindervajec, lebo kĺbovébyprišliažopolroka. Welcome to Little Pig City.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike