Reakcia na: Max #109957:
chces dostat pokutu? musis to zobrazit dualne... cize"41 590 000 000 Sk / 1 380 535 085 €"
mimochodom, podla mna raz pride cas, kedy metro v BA potrebne bude a vobec by nebolo zle s nim pocitat (teraz nemyslim z hladiska vydavkov, ale z hladiska planovania).. No rozhodne to nie je vseliek... to si myslia len poslanci, ktori tym chcu len opit volicov...
tr3mp
Skús si prečítať legendu, prípadne textovú časť. ?
Stručne:
Namiesto súčasných trás A Dúbravka - centrum - Predmestie a B Petržalka - centrum - Ružinov a okruhu s dvoma prestupnými stanicami v centre (Kamenné námestie a Trnavské mýto) zmena navrhuje:
"Trasa A nosného systému zo západnej časti mesta je vedená z priestoru Lamačskej brány cez Dúbravku, Karlovu Ves, Staré grunty a Podhradie. Trasa A má nasledovné stanice: Kamenáče, Dúbravčice, Podvornice, Dúbravka, Záluhy, Krčace, Kútiky, Dlhé diely, Karlova Ves, Staré grunty, Kráľovské údolie, Podhradie. Ďalej sa trasa A vetví na vetvu A1 (so stanicami Kamenné námestie a Mlynské nivy) a vetvu A2 (so stanicami Suché mýto, Hlavná stanica a Trnavské mýto) vetvy A1 a A2 sa pred stanicou Ružová dolina znovu spájajú do jednej trasy Ďalej trasa A pokračuje pozdĺž Záhradníckej a Ružinovskej ul. na Letisko M.R. Štefánika stanicami: Ružová dolina, Štrkovec, Ružinov, Pošeň, Letisko západ 1, Letisko západ 2, Letisko a Za letiskom.
Trasa B nosného systému v južnej časti mesta začína v rozvojovom území Petržalka juh stanicami Petržalka juh 1 a Petržalka juh 2 a pokračuje stanicami: Janíkov dvor, Juh, Veľký Draždiak, Stred, Zrkadlový háj, Chorvátske rameno, Einsteinova, Centrum, Mlynské nivy, Trnavské mýto, Slovany, Predmestie."
Tie farebné čiary môžu pôsobiť mätúco, ale treba si zobrať platný ÚP a porovnať s ním, čo tento návrh dopĺňa a čo ruší.