Reakcia na: 810zssk #109944:
"Z tych nakresov som debil"Skús si prečítať legendu, prípadne textovú časť. ?
Stručne:
Namiesto súčasných trás A Dúbravka - centrum - Predmestie a B Petržalka - centrum - Ružinov a okruhu s dvoma prestupnými stanicami v centre (Kamenné námestie a Trnavské mýto) zmena navrhuje:
"Trasa A nosného systému zo západnej časti mesta je vedená z priestoru Lamačskej brány cez Dúbravku, Karlovu Ves, Staré grunty a Podhradie. Trasa A má nasledovné stanice: Kamenáče, Dúbravčice, Podvornice, Dúbravka, Záluhy, Krčace, Kútiky, Dlhé diely, Karlova Ves, Staré grunty, Kráľovské údolie, Podhradie. Ďalej sa trasa A vetví na vetvu A1 (so stanicami Kamenné námestie a Mlynské nivy) a vetvu A2 (so stanicami Suché mýto, Hlavná stanica a Trnavské mýto) vetvy A1 a A2 sa pred stanicou Ružová dolina znovu spájajú do jednej trasy Ďalej trasa A pokračuje pozdĺž Záhradníckej a Ružinovskej ul. na Letisko M.R. Štefánika stanicami: Ružová dolina, Štrkovec, Ružinov, Pošeň, Letisko západ 1, Letisko západ 2, Letisko a Za letiskom.
Trasa B nosného systému v južnej časti mesta začína v rozvojovom území Petržalka juh stanicami Petržalka juh 1 a Petržalka juh 2 a pokračuje stanicami: Janíkov dvor, Juh, Veľký Draždiak, Stred, Zrkadlový háj, Chorvátske rameno, Einsteinova, Centrum, Mlynské nivy, Trnavské mýto, Slovany, Predmestie."
Tie farebné čiary môžu pôsobiť mätúco, ale treba si zobrať platný ÚP a porovnať s ním, čo tento návrh dopĺňa a čo ruší.
intony
Nosný systém v Bratislave má byť električka, ale v územnom pláne budú figurovať stále tie pozemné trasy, na ktoré ešte roky ak nie desaťročia mesto nebude mať.
Hoci budeme mať v ÚP nosný systém, skutočným nosným systémom bude aj tak električka.
Hoci bude nosným systémom stále električka, hovoriť sa bude o nereálnom nosnom systéme, ktorý stojí desiatky miliárd.
Hoci sa bude hovoriť o nosnom systéme, ktorý stojí desiatky miliárd, stavať nový most pre MHD je luxus.
Hoci je stavať nový most pre MHD luxus, bude ním vedená trať nosného systému.
Hoci bude po moste trať nosného systému, nebude zakreslená v územnom pláne ani ako električková trať.
Hoci bude na moste električková trať nazývaná nosný systém, v územnom pláne budú figurovať aj naďalej všetky tie podzemné trasy, na ktoré ešte roky ak nie desaťročia mesto nebude mať.
Hoci...