Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #106125:
aj v tých vlakoch okolo 00:00 - 01:00 byva celkom dost ludi.. mam odskusane viackrat ?
Reakcia na: Majo #106112:
hm to si mal stigro. aj ked moc sa mi tomu nechce verit. zopar krat som uz po akcii isiel v nedelu rano z BA do W prvym rannym a vzdy tam bolo relativne dost ludi, aj ked urcite menej ako v pondelok rano, ale stale docela dost...
Reakcia na: Majo #106064:
vo viedni sice robia nejake kiksy, ale co sa tyka MHD, maloktora metropola europy moze viedni konkurovat. a je na smiech napisat, ze sa BA nema inspirovat vo viedni.. a kym sa ma ? tiranou ?

resp az bude BA tak dobre na tom, ze moze rusit moderne elektrickove trate a nahradit ich metrom, mozeme sa o tom bavit.

vsak trat 21 bola na tom lepsie ako 90% trati v BA ..
Reakcia na: Majo #106067:
zrusenie 21 sa sice javi ako predcasne, ale oni maju na to dovody, jednak dalsie predlzenie U2 a ak si pamatam, tak sa teraz na handelskai preraba kompletne zeleznica a planuju zaokruhovat S45, cize ta elektricka je tam bude zbytocna..

degradacia uzemia tam sice nejaka je, ale tam je to hlavne pristavny komplex, manipulaky a potom zase prater. takze problem s 21 nevidim temer ziaden...

co sa tyka vlakov, ako bolo spomenute, nejako ten vlak do BA musis dostat 😉
Reakcia na: Majo #106119:
"...takže som to pochopil tak..."

To si pochopil zle. Asi budem musieť nabudúce dať tak pol kila až kilo smajlíkov. 🙂
Reakcia na: boxcar #106120:
no v smere z Viedne sú ráno vlaky vyťažené málo.. Lenže v smere z Bratislavy do Viedne až moc. A ten vlak musíš nejak do Bratislavy dostať.. ?
Reakcia na: Majo #106119:
zbytočná "hádka" ?

a btw inak moje skúsenosti: 5:28 z Viedne, pracovný deň, 7 cestujúcich.
Reakcia na: bwd #106118:
Ale ja vôbec nekritizujem to, že ten vlak existuje. To Ty si tvrdil, že "koho už len napadne cestovať v nedeľu ráno o šiestej?!", takže som to pochopil tak, že považuješ vlak za nepotrebný. Mne napríklad práve tento vlak vyhovuje.
Reakcia na: Majo #106116:
"Tak pre koho tam ten vlak je?"

Aby mohli cestujúci cestovať, keď to budú potrebovať. Nechápem, ako sa niekto môže pozastavovať nad niečím takým, že v nedeľu ráno ÖBB vypraví plánovaný vlak. Alebo sa už idete pustiť aj do diskusie o reorganizácii rakúskej dopravy tak, ako to (absolútne zbytočne) robíte s bratislavskou?
Reakcia na: Majo #106114:
Ak si este STALE nepochopil, ja som myslel co sa tyka inspirovania sa, vsetky podporne veci, ktore motivuju ludi vyuzivat MHD (vlaky a MHD zdarma ak mas listok na futbal, do fanusikovskej zony sa autom nedostanes, atd.).. obavam sa ze v BA radsej postavia parkovaci dom s 20 podlaziami a budu povazovat dopravu za vyriesenu.
Reakcia na: bwd #106115:
Tak pre koho tam ten vlak je? Keby som ním nešiel ja, prevezie akurát vzduch...
Reakcia na: Majo #106112:
Koho už len napadne cestovať v nedeľu ráno o šiestej?! ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #106090:
Tak či tak v koncovom úseku nahradili električku autobusmi, nie metrom, takže inšpirirovať sa naozaj nemusíme. A je úplne jedno kvôli čomu električku zrušili, podstatné je, že ju zrušili.
Reakcia na: 810zssk #106111:
Papierovo sa zruší a fyzicky ju už potom rozoberú postupne miestni...
Napríklad Šamorín ešte papierovo existoval (len so zastavenou všetkou dopravou), a už boli rozkradnuté výhybky v Šamoríne.
Reakcia na: bwd #106109:
Minule som išiel v nedeľu okolo 6.00 ráno do Viedne a mal som celú cestu celý Talent len a len pre seba. Ani sprievodca, skrátka nikto... Taký luxusný taxík si môže dovoliť málokto (a mňa stál len cca 140 Sk). ?
Reakcia na: Martin Fundárek #106108:
A nemoze sa papierovo zrusit, ale fyzicky nerozobrat?
Reakcia na: stevo #106105:
"ako je vytazena linka do Rakuska? vie niekto?"

Ranné linky do Rakúska (zo ŽST Petržalka) sú vyťažené tak, že cestujúci si nemajú koľkokrát kam sadnúť a musia stáť.
Reakcia na: Ike #106104:
Zákon o dráhach núti vlastníka dráhy udržiavať ju v prevádzkyschopnom stave. Takže ak sa vyskytne nejaká závada, má na výber dve možnosti: opraviť trať (čiže investovať), alebo požiadať o jej zrušenie. Prípadne ju ešte môže predať - ak by sa našiel nejaký záujemca.
Reakcia na: stevo #106105:
Spravidla 0 ludi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.