Reakcia na: Marcelllooo #100123:
Lenže nadradená dopravná infraštruktúra nemá čo diktovať vnútroštáne požiadavky. Lenže neviem prečo teda musia nutne chodiť vlaky v 10min intervale v tom úseku, lebo dakomu zo zahraničia sa to páči? Tá trať je tak využiteľná pre ľudí cestujúcich na danej trase + smer Rača (priamo), na prestup : Vajnorská, Trnavská, Ružinovská, Prievoz, Vrakuňa. Na druhej strane je spojenie Petržka - Dúbravka/Ružinov/Zlaté piesky možné riešiť električkou a priamým spojením. Takže bohate stačia vlaky Petržalka - Filiálka s intervalom 10 až 15 minút, kedže cez most Apollo určite pôjde linka na Trnavské mýto/Nivy. Čakáš, že ľudia z Ovsišťa sa budú trepať na ten vlak? Hej ale ak pôjdu na smer východ tak nastúpia doň na ASMN, a ak pôjdu do Viedne alebo Maďarska tak si zvolia ŽST Petržalka. Takisto ako ten vlak nenahradí linky 80,93,94 a 98 vôbec a z liniek 3,5,11,59,68,78,88,91,95,191 preberie časť výkonov (koľko si nedovolím odhadnúť) no ak bude daná linka priamym spojom alebo bude bližšie k cieľu cestujúceho tak volí autobus, to dúfam chápeš nie? ? výhodou vlaku ktorý pôjde na trase Petržka - Rača/Vajnory je, že ľudia ním cestujúci ale vystúpia oveľa bližšie k centru a tej "bussiness centre" oblasti ako ľudia idúci vlakom z DNV, (Dúbravka?!) a Lamača ktorí vystúpia na Hlavnej stanici, ktorá ešte je nejaký ten kus cesty vzdialená centru mesta.
Marcelllooo
Zvladnutie kapacity NS MHD je jeho charakteristickou crtou a tym, cim sa odlisuje od inych subsystemov.
Tvoj osobny nesuhlas, ci skor konstatovanie rizika je mozno na mieste. Riesenie eliminacie rizika je v organizacnych opatreniach, nie vo vystavbe investicne aj prevadzkovo narocnej dopravnej stavby, ktora nie je ekvivalentna s NS MHD.
Re #100096 S499.1023: Prazdne vykriky do tmy, ktore si nezasluzia ziadnu reakciu okrem pomenovania bezobsaznosti a irelevantnosti. V kazdom jednom z tebou menovanych bodov.
Re #100098 Martin Fundárek: Dalsi fatalny omyl svedciaci sice mozno o samolubosti autora, nie vsak o odbornej zdatnosti (o ktorej je vsak presvedceny). Poziadavkou cestujuceho nie je rychlost dopravneho prostriedku, poziadavkou je cas prepravy do ciela. Rychlost prostriedku je vlastnostou, ktory vyjadruje schopnost uspokojit dopravnu potrebu.
Re #100109 S499.1023: Opakujes ti iste riziko niekolki raz a uz bolo vzate na vedomie. Vyhodnotene to bol nasledovne: technicky to (udajne) realizovatelne je prave uvedenym profilom.
Jedna sa o jednu vyhybky pri subehu trati na Bosakovej a jednu v Janikovom dvore.