Reakcia na: 810zssk #100076:
no ja som napr. vôbec nepochopil význam tých smajlíkov, teda vlastne zmysel, čo tých chceli povedať.. a takisto si neviem vysvetliť tie farebné štvorce, ktoré vyzerajú ako záplaty na tých vozidlách.. a takisto vzťah medzi tými smajlíkmi a tými štvorcami je mi neznámy.. a takisto dookola opakujúce sa nápisy "Bratislava" mi už trocha vadia.. ako som už napísal minule, keď tak má vyzerať celý vozový park, tak sa mi už o tých nápisoch "Bratislava, Bratislava, Bratislava" bude aj snívať.. asi si dám vyrobiť nálepky Bratislava a vylepím si ich po celej izbe, aby som náhodou nezabudol, v akom meste to žijem..
"Ak by sa rozsirila siet nasledovnym sposobom, musela by sa zaroven prebudovat na rychlodraznu s tym, ze priemerna rychlost by musela byt okolo 50 - 60 km/hod a nie dnesnych do 30km/hod."
Ako tu už odznelo, nevieš presne, o čom píšeš. Ak by bola dnešná priemerná (cestovná) rýchlosť 30 km/h, nemuselo by sa nič zvyšovať, mohli by sme byť veľmi radi. Na ilustráciu pár príkladov (z rannej špičky = dlhšie časy):
Ale inak s tvojimi troma prispevkami suhlasim.
Marcelllooo
Financovanie trplejbusov bolo uz vysvetlene - presmerovania financii z elektricky a este aj usetrime.
Trolejbusova siet je vyrazne hustejsia a ma ma redundantnejsiu topologiu. Pri spravnej organizacii je lepsie rozlozenie v case a mieste, co je to ocakavane lepsie riesenie dopravy. Pomocky analyzy: sietova optimalizacia.
Re #100069 Martin Fundárek: To uz je z hladiska rozptylu ludi lepsie. Z hladiska riesenia dopravnych potrieb asi aj zlejsie - Na Kamenne nie je taka potreba chodit a je dalej od buduceho administrativno-obchodneho centra.
Re #100072 Sommelier: Rychlost musis riesit z jednoducheho dovodu a tym je casova dostupnost z jednej zastavky na druhu. Ak je rychlost ako dnes - doprava sa stane neatraktivnou a ludia zacnu hladat alternativu, predovsetkym v IAD. Bude stupat nespokojnost nielen s dopravou, ale aj dalsimi aspektami bezneho zivota.
Stanica Petrzalka - sever sa planuje v jednom z alternativnych variantov v oblasti pravobrezneho centra mesta.
Riesenie pravobrezneho centra a Niv elektrickou je zase len nerealnym snivanim, navyse so vsetkymi negativami, ktore uz boli spominane. Len pripomeniem, dopravne riesenie sa prisposibuje situacii a nie naopak (ako navrhujes - postavime elktricku a potom dobudujem evsetko okolo).
P.S. Zburanie pristavby k Hlavnej stanici je uplne v poriadku. Znovu sa odhali povodna historicka budova.