Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: stevo #100070:
Admin, ak to mozes opraviť, prosím Ťa pekne, oprav chybu vo vete z "Dve minúty pred ňou 22:17 má odtiaľ odchod 95" na "Tri minúty pred ňou 22:17 má odtiaľ odchod 95" a tento korekčný príspevok prosím Ťa zmaž. vďaka.
Ešte za čias, keď toto bolo fórum o MHD a nie Marcelllooo fórum, tak sme tu rozoberali problematiku nadväznosti spojov.
Pre mňa nie uspokojivý výsledok bol, že ak majú spoje odchody v tej istej minúte z rovnakej zastávky, že nemusí byť umožnený prestup. Stále si myslím opak, avšak radšej si teda plánujem na prestup minimálne minútu a viac.
Dnes ma však opäť zklamal náš geniálny prestupný systém. 22:20 štartuje z konečnej od Technopolu 83. Dve minúty pred ňou 22:17 má odtiaľ odchod 95.
Rozdiel 3 minúty.
Že som ten prestup nestihol je asi jasné aj bez toho, aby som to napísal rovno.
Zaujimavejší bol ale dôvod. V 95 bol vodič v zácviku. Tiež nič mimoriadne. Zlé ale bolo, že zacvičovaný vodič sa veselo bavil so svojim inštruktorom a vliekol sa ako slimák! Pri Technopole sme stáli asi minútu a púšťali imaginárne autá, čo je v roku 2008 a jednom z hlavných miest EU neakceptovateľné diletanstvo! V duchu som sa snažil rešpektovať, že vodič v zácviku ide ako slimák, pretože je nový a asi rýchlejčie nevie. Akonáhle nám ale ušiel "prípoj" 83, ktorý mal ísť až o 3 minúty po 95, zrazu zrýchlil asi o 30-50%. Cez okienko na dverách bolo vidno, že ho inštruktor na tú 83 upozornil.
Vodiči 83, by ale mali mať povinnosť, keďže je to ich prvá zastávka, sledovať takéto situácie a prestup z mierne meškajúcich 95, 92, 99 umožniť, ktoré tam tvrdnú na červenej (idú okolo nich, čiže dobre ich vidia!).
?
Reakcia na: tr3mp #99899:
Celkom pekné, ale prestupný uzol by som presunul zo Šafárikovho nám. na Kamenné nám.
Reakcia na: Marcelllooo #100008:
" Prud Petrzalka - Nivy - Filialka bude vyuzivat cca tretina Bratislavcanov a min. cca 40 percent Petrzalcanov." Cituj odkiaľ to máš, alebo len dohad?
Ad Re #99990 AAA: Stále si nepovedal, kde vidíš tie peniaze v rozpočte, alebo vo výhľadovom rozpočte mesta.
"Samozrejme, ze t-bus riesi dopravu (pri spravnej organizacii) lepsie nez elektricka. To je preukazatelny a preukazany fakt." Tak pridaj podporný dôkaz napr. citáciou z odbornej literatúry.
Reakcia na: Emo #100064:
Rozpraval. Tu boli nazory (zase) rozne. Niektori tvrdia, ze je to obtiazne ba az nemozne - co by bol dalsi dovod navyse aby sa nerealizovala elektricka ale len NS MHD.

Dalsi tvrdia ze je to vecou taktovania a synchronizacie - vlastne len tecnicko-organizacny detail. Magistrat ubezpecuje, ze to maju vyriesene.
Reakcia na: Jakub1 #100065:
To malo ísť do dispečerského ❗
15.3.2008

1609 okolo 10. hod dočasne vypadol na linke 21/3, nahradil ho ZV 1031
1707 počas popoludnia odišiel do vozovne z linky 20/1, nahradil ho 1702

Podľa poradia:
20: N 1707; 1008, 1004, 1007, 1805
? M: 1702/1
21: N 1608; 1621, 1609, 1811, VN 21/5 nemám; 1605, R 1004
? M: ZV 1031/3
23: 3533, 1805
24: 1805
25: 1608, 1605, /5 nemám
26: 1805
28: 2645, 2613, 2640, R 3506; P 2641
N21: 1608, 21/5, 1625

Pomohol klasIK ?
Reakcia na: Marcelllooo #100062:
A ako chceš navzájom zladiť ich prevádzku tak aby trať kapacitne stíhala? Aj o tom si diskutoval s technikmi?
Reakcia na: kri #100059:
Ja by som chcel na Račianskom normálny terminál s podchodmi, ako sa patrí. Ale kto to zaplatí??
Reakcia na: Emo #100045:
To bude tym, ze nie vsetko, co tu niekto "vysvetluje" je automaticky pravda. Ja kazde tvrdenie podrobim kritickej analyze. A ako to dopadava uvediem na konkretnom priklade...

Priklad: Bolo tu vela razy "vysvetlovane", ze elektricka a vlak nemozu byt na rovnakej kolaji, vraj su nekompatibilne. Vraj to nie je mozne. Iny clovek mi dal typ (a tiez to bol privrzenec elektricky), ze toto by sa zrealizovat dalo pomocou kolajnice s profilom oznacovanym ako S49. Pri naslednej diskusii s jednym technikom som sa dozvedel, ze to mozne je, ak sa pouziju zeleznicne kolajnice.
Reakcia na: hoppusmark01 #100048:
A vrcholom toho všetkého je podchod na Trnavskom Mýte. ?
Reakcia na: kri #100059:
suhlas... ale taktiez by sa mohlo zrekonsturovat trnavske a patronka... tam by mi vobec nevadil dizajn a la J&T, tie stare vybite sklenene vyplne su spina... vklude by taketo prestupne uzly mohli mat transparenty na ktorych by boli najblizsie odchody...
Reakcia na: Boris #100051:
Trnavske ma aspon prístrešky a nastupne ostrovceky, ale take Racianske myto, tam musi byt cakajuci na elektricku stale v strehu-nevie pokial siaha jazdny profil vozidla, co pri uzkom rozchode je to dost takzko odhadnutelne. V dazdi dostanem este "obstrek" zo všetkých moznych strán, nielen zhora. Dvaja ludia sa maju problem vyhnut, ked nechcu ist na kolaje, radsej prelezem zabradlie. Myslim, ze prave tuto zastavku by som nazval zastavkou hanby vedenia tohto mesta, ktore stale cpe prachy do bezodnej jamy IAD.
Reakcia na: Solider #100056:
Staromestská, celý Nový most, Karadžičova, Šancová, nájazdové rampy na Panónsku v Petržalke, Štefánikova, atď...
Reakcia na: Ike #100054:
inak zaujímavé, že keď si pozerám fotky MHD z Česka (napr. na k-reporte), tak všetky cesty sú tam ako maslo.. Aj keď sú to len fotky, a do Česka tak často nechodím, tak predsa nemôže byť náhoda, že na každej jednej fotke sú tie cesty úplne bez chyby.. čiže tam sa to dá, a u nás v Bratislave nie.. to bude asi nejaká záhada..
Reakcia na: Ike #100054:
Manévre tankov sa síce cvičia na Lešti, ale stačí sa previesť nielen po Račianskej, ale aj po inej ulici v zlom stave (nijako si teraz nespomínam, ale je ich veľa).
Reakcia na: enumaelish #100053:
Trochu od témy, ale ako to vyzeralo v podchode na Trnavskom mýte v roku 1997 si môžete pozrieť, ak zadáte do Youtube slová ulica a podchod. Musím povedať, že som bol mierne prekvapený, keď som videl tie nepočarbané steny. Človek by povedal, že tam ten hnus bol stále, ibaže ľudia nevidia, že kedysi to bolo inak a stále sa to zhoršuje. Potom volia v komunálkach zotrvačne tých istých.
Reakcia na: Solider #100052:
peniaze nejdu len do IAD, pozri sa na Raciansku, tam ked ides IAD tak tam mas vodorovne dopravne znacenie este zpred 20 rokov spolu s dalsimi 3 generaciami a jamy, ze by tu mohli trenovat manevre tankov
Reakcia na: hoppusmark01 #100048:
včera ako som šiel 39+83 prestup na Zochovej tak v podchode nefungovali svetlá = tma ako v hrobe. Jediné čo bolo vidno boli svietiace mobilné telefóny vďaka čomu sme sa nezrazili nikto s nikým. Fakt život na úrovni ?
Reakcia na: Boris #100051:
Trnavské mýto mohlo byť už pradávno zmodernizované, keby peniaze neustále neišli len do IAD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.