Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://www.ssc.sk/files/documents/dopravne-inzinierstvo/csd_2022/ba/csd_bratislava_2022.pdf

Šialené čísla s prognózou rastu. 🤕

Otázne je dokedy sa v tejto krajine budeme iba tváriť, že to myslíme vážne s VOD (vlaky, PAD, MHD). 🙄
Reakcia na: Mario2375 #248561:
Yes!
Reakcia na: pressburger #248557:
prestup na 98? nabuduce chod podla planovaca a budes tam za 30 minut.. a to pozeram dnesny vecer, mimo spicky, sobota..
Reakcia na: pressburger #248559:
17min reálne nemôžeš cakat na 98 ak to ide v meste bez zápchy. Takže ta hodina je úplne tentokrát irelevantna v tvojej ceste. Odrataj si 15min a namiesto 17 daj 2 ak je tam nadvaznost. 96 a 98 majú rovnaké intervaly v sedle.
Reakcia na: TomJ #248558:
Lenže človek nie vždy ide len z domu, niekedy má program, ktorého koniec napríklad nevie ovplyvniť a prichádza na zastávku len náhodne. Ale to už je mimo témy
Reakcia na: pressburger #248557:
Ale to, že Ti ušla pred nosom 96 je Tvoja chyba, že si si zle vypočítal cestu z domu na zastávku. Jedine, že by išla v predstihu. Takže tých prvých 15 min by si nemal rátať.
Reakcia na: Petto #248556:
Na M.Hella mi pred nosom ušla 96, takže som čakal 15 min, z M.Hella k Prístavnému mostu 9 min, tam som čakal 17 min na 98 a ešte vyše 20 min jazda. Bolo to cez obed, neboli až také zápchy
Reakcia na: pressburger #248555:
Co vsetko do tej hodiny ratas lebo sa to zvladnut s 1 prestupom 96+98 a to nemoze by hodina , mozno tak pri prepchatom Pristavnom moste alebo ak ti vynechala napr. ta 98.
Reakcia na: Mhr1 #248553:
Častejšieakometro neplatí už dávno... aj celková koncepcia redukcie intervalov je nevýhodná pri potrebe prestupovania. Ak potrebujem ísť dlhšiu trasu, idem radšej autom, hoci mám celoročnú električenku, lebo čakať 15 min na prestup sa mi nechce. Minule som cestoval vyše hodiny z M.Hella na Ľubovniansku, nabudúce pôjdem radšej autom
Reakcia na: Mhr1 #248553:
Veď som písal, že v KV je 2,5-minútový interval len kvôli tomu, že tam idú 2 trate - z tunela a z nábrežia. Keďže najbližšie obratisko je až v KV (spojku na Riviére nepočítam, keďže nemáme dostatok 30T), tak 9 končí až tam. Ešte po Riviéru to dáva kvôli DD zmysel, ale ďalej je to už naozaj luxus, obzvlášť popri škrtaní iných liniek. Autobusy by sa v Petržalke síce obmedziť dali (veď 95 sa má zrušiť), avšak električka ani zďaleka neobslúži celú Petržalku (napr. západu, kde jazdí 80 a 93 električka veľmi nepomôže), a preto by nemali jazdiť autobusy redšie len preto, že tam jazdí električka.
Reakcia na: Urbanway 2423 #248549:
Ak je v KV v sedle int. 2-3 min, prečo by to nemohlo byť aj v Petržalke? Veď je to najväčšie sídlisko. Radšej husto električka a redšie autobusy. Ale ak má byť električka nosná, má jazdiť často. Alebo už neplatí "jazdíme často ako metro?".
Reakcia na: Ike #248551:
Linkovať sa dá aj na papieri 🤭
Reakcia na: N/A #248547:
Vynásobil si počet rokov dvomi? 😁
Keď už sa tu rieši linkové vedenie električiek, aká linka bude podľa vás viesť do Vrakune, ak sa raz tu trať podarí postaviť? 1 z Hl. st. a centra a nejaká linka z KV?
Reakcia na: Mhr1 #248546:
Ako by si vyriešil v Petržalke sedlo? Vtedy by bol 2,5-minútový interval v Petržalke celkom luxus (KV to má len kvôli tomu, že tam vedú 2 trate) a ak by jazdila 1 a 3 každých 10 minút v sedle (v preklade interval 5 minút), tak by sa zase musela posilniť Račianska radiála, čím by sa v podstate obnovil 2-linkový variant. Tiež aj večer by bol 5-minútový interval luxus, takže by asi stačila jedna linka v intervale 10 (alebo skôr 7,5) minút. Kombinácia 1 a 3 by bola pre Petržalku dobrá, čo sa spojení týka, avšak cez víkend a hlavne večer, by bolo lepšie mať jednu linku v intervale 7,5/10 minút.
Reakcia na: pressburger #248545:
Pomýlil som sa, mal som na mysli 10-minútový interval večer. V sedle by tam bol interval 5 minút, buď ako preklad 1 a 3 alebo iba 3 tak, ako jazdí teraz.
Reakcia na: Mhr1 #248546:
"najneskôr po postavení električky cez Euroveu"

Zatiaľ sa A, T, E linkovanie zmení ešte 25x
Podľa mňa najneskôr po postavení električky cez Euroveu nebude 1-linkový variant vyhovovať. Ako sa tu už spomínalo, a50 + a68 by mali byť nahradené električkou, čo bude znamenať linku naviac. Ja by som uprednostnil tiež do Petržalky viesť linky 1 a 3 v dnešnom intervale 4-5-5-10, a teda zachovať aj dnešný stav liniek 3 a 7. Neviem, prečo sa niekto obáva 2-min. intervalu v Pdšr cez Šafko, 2 min. sú dnes na Riviére a to tiež nie je práve jednoduchá križovatka. Ak má Karlova Ves dnes ráno interval 2 min., Petržalka to potrebuje dupľom! A e1 na Obchodnú priblíži električkovú dopravu pre celú oblasť okolo Hodžovho nám., čo tiež nie je ny zahodenie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #248544:
Na L3 je teraz interval 5 minút v sedle a v popoludňajšej špičke, takže asi 10 min interval by bol odveci - aj v Rači aj v Petržalke. 10min interval má večer po 21.00 hod
Reakcia na: Thomas55 #248542:
V súčasnosti máme pri električkách 1-linkový variant, takže obnovenie 2, 5, 6 a 8 sa neplánuje. V dokumente nižšie sa spomínalo, že otvorenie ET do Petržalky bude znamenať zmeny liniek 3 a 7, čo môže znamenať to, že 7 sa zruší a 3 bude posilnená v celej trase, keďže aj v Petržalke bude pravdepodobne veľa cestujúcich. Mohla by sa tam predĺžiť aj 1 s tým, že 3 a 7 by zostali nezmenené, čo by bolo minimálne v špičke asi aj lepšie. V sedle by mohla zostať 3 v intervale 10 minút (20 minút na každej linke by bolo priveľa aj večer) a 1 by končila na NĽŠ. Keď sa však raz postaví trať po Košickej, tak sa podľa mňa 2-linkový variant vráti a do Petržalky asi pôjde aj druhá linka na Košickú ako náhrada za 50.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.