Reakcia na: aquila #55993:
Viem, že je to len šoping+bizniscentrum, ja som len reagoval na užívateľa HB real, ktorý chcel prestavbu, nové podchody.... Ja som len písal, že to nebude treba, keď by bola Filiálka. ?
, ale to nemá pre MHD reálnu hodnotu, rovnako môžem povedať, že Bugatti Veyron rozbehneš na 400 aj na slovenskej diaľnici
. Pre MHD postačí vozidlo s Vmax = 70-80, dôležitejšie je, aby podobnú rýchlosť medzi stanicami mohlo trvalo dosahovať.
takze kde by si chcel sa prehanat s elinou 110 kmh 
a pre BA moze platit aj tych 330 


ale to od teba neocakavam 
ktore EU projekty sa nenaplnaju ? 


len ty nemas klasicky argumenty, tak sa na viac ako nadavky nezmozes :))

projekt filialka je realny, to co som ti dal ten jeden link bol navrh, aby sa tym vyriesila aj cast MHD, to ze nevies citat je druha vec.

tak to tiez svedci o tom, ze s a v tejto problematike vobec ale vobec nevyznas, tak isto netusis akoje to s EU fondami 

nic ine


a co robi "produktovy manager" viem viac nez ty
inak tebe prave ten zdravy rozum chyba, odporucam ta na sme.sk tak by si pasoval 



U5 nic nebude delit, aj tam pisu ze U2 je najvacsi omyl planovania metra. U5 je asi taky mytus ako je v bratislave tazke metro o janikovho dvora dalej
ale vzdy sa to vytahuje pred volbami. tam aj presne spomenuli to co som tu tiez spominal, ze dopravu cez U2 bez akehokolvek problemu prebrali v pripade jej vypadu linku 1 &2, len im zvysili interval
a ak sa nahodou aj U5 budovat tak najskor okolo roku 2020 






ked vies velke prd o EU projektoch tak radsej drz usta a chod igorkovi urobit nejake tie ceniky 

ten by som nechal zburat okamzite. v BA sa v poslednej dobe zburali podstatne krajske a podstatnejsie veci ako jeden trojuholnik na frekventovanej krizovatke 
aj ked ani tych 110 kmh sa mi nezda. take parametre nema ani kopu trati ZSR 