Vedel by mi niekto? hlavne kto to vyuziva, alebo z fachu, povedat ci sa daju nahrat kredity na primestsku dopravu aj na ISIC kartu, kde sa daju skontrolovat a ci je to vyhodne alebo nevyhodne? (z financneho hladiska)... A este dokedy ich treba minut... nechce sa mi totiz stale platit drobakmi 
btw. ten isic mi rusi zlocinecka spolocnost...
zlocinci... to aby som si vzdy po ceste ZSSK reaktivoval kartu

btw. ten isic mi rusi zlocinecka spolocnost...
zlocinci... to aby som si vzdy po ceste ZSSK reaktivoval kartu
Co tam po tom ze zasype vsetkych cestujucich
Sommelier
Zle. V Petržalke budete mať električku. Je to dobré a vhodné riešenie, najlepšie po povrchu na viacerých miestach s mimoúrovňovým križovaním a preferenciou. Vsio. Žiadne iné riešenie nie je momentálne vhodnejšie.
Že povedie po Starom moste ? Blivajz.
Že potom akosi chcú tú električku nahrádzať ? Lebo súdruhovia a hlavy brušerbelské namazané to akosi nedomysleli a keď to nedomysleli tak to aspoň skomplikujú ? A že železnice chcú odkrojiť z koláča čo sa dá ? No comment. Som len zvedavý čo z nich definitívne vylezie. Už teraz sa bavím z termínov a plakať budem nad zdrojmi.
Poviem Ti úprimne z vlaku nie som nadšený. Ono estakádne aj tunelové riešenie je v prípade Petržalky z há do es.
Tunel má horšiu dostupnosť, nazvem ho asociálnym z viacerých hľadísk, pasívna bezpečnosť, flexibilita a intervaly a hlavne náklady. To je za cenu nižšej hlučnosti a nižšiemu riziku stretu s iným druhom dopravy a chodcami slabá útecha. Čo tým chcem ale povedať je, že v rámci štandardov bude takéto riešenie nevyhnutné, len poukazujem na to, že vlak v Petržalke je nešťastný. Nebude dobrý, nie je vhodný.