ten prístrešok je tam aj tak viac-menej zbytočný, aj na "Čunovo-rázcestie" alebo niektorá z tých zastávok na znamenie medzi Rusovcami a Čunovom, či "Plynárenská" a pod. ...mrhanie prístreškami ☠
Tak som si preštudoval Plán dopravnej obsluhy BSK. Až sa hanbím, že je pod tým podpísaná moja alma mater, pretože teoretická časť vyzerá ako semestrálna práca nejakého beána (BEANUS = Blbý Elév, An Načíná Universitní Studia).
Trasy liniek sú navrhnuté dobre, ale kapacitne sú sem-tam uletené. Na jednej strane výrazne nadbytočná kapacita v Marianke, Miloslavove či Štefanovej, na druhej výrazne poddimenzované úseky, napr. Modra-Pezinok. Modrania by asi na BID kruto doplatili - do Bratislavy by museli v Pezinku prestupovať a ešte by im v špičke okresali spoje do Pezinka o 40 % - pritom v úseku Vinosady-Pezinok je podľa toho istého materiálu dnes kapacitná rezerva len 14 %.
V pláne som nenašiel, ako bude vyzerať doprava na hraniciach kraja. Viaceré obrázky obsahujú množstvo chýb, sú evidentne odfláknuté.
Pôvodná trasa viedla z Wolfsthalu do stanice Berg, odtiaľ do stanice Kopčany južne od Matadorky, kde bola aj vozovňa. Potom sa zatočila doľava a išla popri železničnej stanici.
Vozidlo na fotkách v linku ktorý si uviedol, alebo aspoň niečo veľmi podobné, si viem predstaviť na linke Wien - Bratislava, ktorá by vychádzala z Viedne po trase WLB, S7 až do Petržalky. Prípadne aj do mesta po trase pôvodnej "Viedenskej električky". Nakoľko však WLB má značne kľukatú trasu v samotnej Viedni, muselo by to vozidlo spĺňať profil alebo by sa musela trať upraviť. V Bratislave by to nevidím ako veľký problém, a to aj v prípade že by sa obnovovala pôvodná trasa - pri kladení oblúkov by sa myslelo na veľkosť vozidla, takže jedinou podmienkou by bol minimálny polomer oblúku. Ono kde je vôla, tam je cesta. Nakoľko sa dá "viedenská elekrička" dobre politicky "predať" voličom, tak by to naozaj mohlo byť reálne.
zdravím...
Videli ste niekto zastávku "Čunovo-námestie"?Tá zastávka je dosť čudná - ako je tá 2-prúdová cesta (Hraničiarska), samotná zastávka v smere do mesta (či označník alebo ako sa to volá) je normálne tam, kde má byť, t.j. ako ide bus tak napravo, no CP sú v prístrešku Decaux, ktorý je v tom deliacom páse medzi 2 pruhmi ? čiže vlastne naľavo od busu v zastávke. Zastávka v smere na konečnú je bez prístrešku, s CP priamo na nej. Zaujímalo by ma, kto to takto vymyslel, ešte nikde v BA som to takto nevidel...
Najviac sa mi páčilo čo hovorili na markíze aj napriek namontovanému zariadeniu na upozornenie požiaru a začatiu samohaseniu sa tak nestalo. Takže asi ani neupozornil na požiar a ani asi nehasil...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Trasy liniek sú navrhnuté dobre, ale kapacitne sú sem-tam uletené. Na jednej strane výrazne nadbytočná kapacita v Marianke, Miloslavove či Štefanovej, na druhej výrazne poddimenzované úseky, napr. Modra-Pezinok. Modrania by asi na BID kruto doplatili - do Bratislavy by museli v Pezinku prestupovať a ešte by im v špičke okresali spoje do Pezinka o 40 % - pritom v úseku Vinosady-Pezinok je podľa toho istého materiálu dnes kapacitná rezerva len 14 %.
V pláne som nenašiel, ako bude vyzerať doprava na hraniciach kraja. Viaceré obrázky obsahujú množstvo chýb, sú evidentne odfláknuté.
Ak niekoho zaujíma moje úplné stanovisko, tak je tu:
http://ohny.szm.sk/bid_obsluha_pripomienky.doc
(A teraz nájsť ešte dvoch-troch, aby sme sa mohli vyhlásiť za Združenie samospráv BSK ? )