Tak som si preštudoval Plán dopravnej obsluhy BSK. Až sa hanbím, že je pod tým podpísaná moja alma mater, pretože teoretická časť vyzerá ako semestrálna práca nejakého beána (BEANUS = Blbý Elév, An Načíná Universitní Studia).
Trasy liniek sú navrhnuté dobre, ale kapacitne sú sem-tam uletené. Na jednej strane výrazne nadbytočná kapacita v Marianke, Miloslavove či Štefanovej, na druhej výrazne poddimenzované úseky, napr. Modra-Pezinok. Modrania by asi na BID kruto doplatili - do Bratislavy by museli v Pezinku prestupovať a ešte by im v špičke okresali spoje do Pezinka o 40 % - pritom v úseku Vinosady-Pezinok je podľa toho istého materiálu dnes kapacitná rezerva len 14 %.
V pláne som nenašiel, ako bude vyzerať doprava na hraniciach kraja. Viaceré obrázky obsahujú množstvo chýb, sú evidentne odfláknuté.
Ak niekoho zaujíma moje úplné stanovisko, tak je tu:
http://ohny.szm.sk/bid_obsluha_pripomienky.doc
(A teraz nájsť ešte dvoch-troch, aby sme sa mohli vyhlásiť za Združenie samospráv BSK ? )
Trasy liniek sú navrhnuté dobre, ale kapacitne sú sem-tam uletené. Na jednej strane výrazne nadbytočná kapacita v Marianke, Miloslavove či Štefanovej, na druhej výrazne poddimenzované úseky, napr. Modra-Pezinok. Modrania by asi na BID kruto doplatili - do Bratislavy by museli v Pezinku prestupovať a ešte by im v špičke okresali spoje do Pezinka o 40 % - pritom v úseku Vinosady-Pezinok je podľa toho istého materiálu dnes kapacitná rezerva len 14 %.
V pláne som nenašiel, ako bude vyzerať doprava na hraniciach kraja. Viaceré obrázky obsahujú množstvo chýb, sú evidentne odfláknuté.
Ak niekoho zaujíma moje úplné stanovisko, tak je tu:
http://ohny.szm.sk/bid_obsluha_pripomienky.doc
(A teraz nájsť ešte dvoch-troch, aby sme sa mohli vyhlásiť za Združenie samospráv BSK ? )
bwd
bolo myslené zrejme miesto, kde odbočuje z B9 cesta B50a do obce
Berg - http://tinyurl.com/yojqbz