Reakcia na: Mike #92667:
Myslím že väčší problém ako problém technický je problém politický. Totiž pozemky ktorými by viedla trasa "viedenskej električky" radšej predajú investorom a developerom aby tam stavali obludy. A úplne scifi je obnovenie trasy presne po pôvodnom násype veľa colnice Berg, mostom nad diaľnicou, cez Sad Janka Kráľa (po Viedenskej ceste) okolo AuCafé s napojením na starý most. To by bolo skutočné sci-fi.
?

fobust
Pravda zasa zaspala. Alebo to niekto naozaj myslí vážne. V tom prípade si však pletie pojmy električka a prímestská železnica. Asi sa sníva o akýchsi kočkopsoch ktoré sú schopné jazdiť na 600 V js a 15 kV 16 2/3 Hz. V Bratislave to zrejme budú chcieť ukončiť na ŽST Petržalka, avšak keď to bude schopné jazdiť na 600 V js (kvôli tomu že to chcú ťahať po tratiach WLB z centra mesta), tak by mohli rovno spraviť koľajovú splietku dvoch rozchodov a točiť to po starej trase okolo reduty. Starý most bude niesť trať o dvoch rozchodoch. Nevidím v tom problém. Len aby sa na to pri rekonštrukcii myslelo, aby bol jasný profil vozidla, etc... Technicky je to možné, ale nebude to električka ako ju poznáme v BA alebo na WLB.