Reakcia na: intony.sk #61296:
No asi skôr od veci ☺ na tej mape je vlastne spravená taká kombinácia rýchlo- a pomaloelektričky.. Tie poprepájané trate v centre nie sú príliš koncepčné, je to vlastne len rozvetvovanie a komplikovanie súčasných trás.Podľa môjho názoru by bolo najlepšie ak by sa spravili hlavne trasy A a B (samozrejme električkové) -čiže polooblúky (alebo ako to tu niekto nazval) s dvomi križovaniami v centre.
Tieto trate by som potom úplne fyzicky oddelil od ostatných električkových tratí a potom rozmýšľal čo ďalej so zvyškom tratí-ako ich čo najlepšie dobudovať aby vhodne dopĺňali NDS.
Teda radiály Ružinovská, račianska, karloveská a petržalská
by boli NDS.
Samozrejme také predĺženie trate z Dúbravky a vybudovanie terminálu SAD by bolo super, takisto ako predĺženie trate na Letisko a vybudovanie novej trate na Dolné Hony.
Ale to je len môj názor☺
Kami
V prvej faze budovania IDS som skor na ponechanie volby na cestujucom - nech si sam vyberie kde chce. Pokial viem, dost cestujucich smerom do BA vystupuje na skorsich zastavkach, naopak pri ceste domov vyuzivaju prevazne Nivy. Radi si proste posedia, poobede kvoli tomu aj cestuju dlhsie.
Po zeleznici sa mozu cestujuci zo vsetkych smerov prepravovat ekologickejsie a rychlejsie - aj v ramci mesta (o tom je IDS). Preto by som rozsirujuce investicie miesto MHD prenechal skor ZSR (vie si lepsie a lacnejsie zohnat zdroje), v MHD je dostatok havarijnych stavov + PEPka.