Dúfam len, že pri novej elktričkovej trati do Petržalky sa neplánuje opäť použiť debilný rozchod úzkokoľajky 1000 mm, ale ako skoro všade vo svete sa použije klasický železničný rozchod 1435 mm. S týmto a zároveň aj s pôvodným rozchodom by musela byť vybavená trasa cez Štúrovu, Jesenského, okolo SND aj po časti nábežia späť na Šafárikovo nám., čo však nie je až taký problém. Pri postupnej rekonštrukcii tratí by sa malo prechádzať na širší rozchod. Alebo budeme donekonečna používať úzkokoľajku, na ktorej sa elekrička kolíše ako stará kačica a o komforte pre cestujúceho škoda hovoriť? Pre porovnanie netreba ísť ďaleko, stačí sa previezť električkou v Košiciach alebo v Brne.
:>
'-)
votrelec
tie Vase argumenty mi pripadaju ako tie co pouzivaju Karlovcania proti vystavbe PET centra!
furt nechapem ako chcete zabezpecit nekoliznost elektriciek, ved ked pojde elina raz dole raz hore, ved to bude hrozne pomale
klf: o co tak spravit autopmaticke metro a nebude potrba ziadnych vodicov
si: aha tak predsa je podla teba metro lepsie ako elina, tak mam pre Vas navrh, ked uz robite projekt na eliny, spravte projekt na ziskanie penazi, ci uz z deblokacii, z EU...
inak dufam, ze to metro v Petrzke pojde po stlllpoch a nie v niakom vale!!