Dúfam len, že pri novej elktričkovej trati do Petržalky sa neplánuje opäť použiť debilný rozchod úzkokoľajky 1000 mm, ale ako skoro všade vo svete sa použije klasický železničný rozchod 1435 mm. S týmto a zároveň aj s pôvodným rozchodom by musela byť vybavená trasa cez Štúrovu, Jesenského, okolo SND aj po časti nábežia späť na Šafárikovo nám., čo však nie je až taký problém. Pri postupnej rekonštrukcii tratí by sa malo prechádzať na širší rozchod. Alebo budeme donekonečna používať úzkokoľajku, na ktorej sa elekrička kolíše ako stará kačica a o komforte pre cestujúceho škoda hovoriť? Pre porovnanie netreba ísť ďaleko, stačí sa previezť električkou v Košiciach alebo v Brne.
Kockac
Podla mojho nazoru je najvacsou vyhodou metra rychly nastup a vystup obrovskeho poctu ludi vdaka velkemu poctu dveri a nastupistiam v urovni podlahy. Ale myslim si, ze vzhladom na pocet obyvatelstva a jeho zmeny v blizkej minulosti je to zbytocny luxus za tazke peniaze. A az raz deti nasich deti budu postavene pred tento problem (ak budu - kto vie, kde bude vtedy doprava, mozno sa dockaju aj tych teleportov), budu ho moct vyriesit aj tak, ze daju niekomu zakazku a po kvalitnych tratiach, ktore vybudujeme my, nechaju jazdit veklokapacitnu elektricku s moznostou rychleho nastupu/vystupu. Krasny sen, nie?
tr3mp: Dobry napad. Nenazdavam sa, ze to pomoze proti hadkami (fanatizmus je svinstvo), ale aspon to pomoze veci neznalym zistit, ake pseudoargumenty tu pouzivam. (Pokus o vtip.);-) Akurat sa do toho nikto nema.