to kockac:
no zase medzi rychlodraznou elinou a metrom az taky rozdiel nie je
.
Co sa tyka tych trati hmm, v podstate aj pre dobre elinove rieseni je treba vybudovat nove trate, takze fakt nevidim velky rozdiel oproti metru
.
No som rad, ze sme sa zhodli, ze pod zemou v centre je asi najlepsia moznost. Ako to bude v pripade dubravky, race, petrzalky - to tazko povedat, vsade sa hodi asi nieco ine a kludne to moze by kombinacia - niekde pod povrchom niekde na urovni, ci nad.
no zase medzi rychlodraznou elinou a metrom az taky rozdiel nie je
.Co sa tyka tych trati hmm, v podstate aj pre dobre elinove rieseni je treba vybudovat nove trate, takze fakt nevidim velky rozdiel oproti metru
.No som rad, ze sme sa zhodli, ze pod zemou v centre je asi najlepsia moznost. Ako to bude v pripade dubravky, race, petrzalky - to tazko povedat, vsade sa hodi asi nieco ine a kludne to moze by kombinacia - niekde pod povrchom niekde na urovni, ci nad.
Samozrejme velke sidlisko nie je periferia.
Andrej (Anndy008)
Hee no s tou cestou a dialnicou - to bolo mylsene ako vtip viac menej sak to bolo v zatvorke tiez napisane.
No ale s tym podzemim nesuhlasim (s tym slnkom je to pravda, ale ta situacia predsa nenastava pri pouziti metra nemyslis? - to by v inych mestach na svete metra rusili nie?). To akoze budes cely den trcat pod zemou? Budes cely den cestovat metrom z jednho konca na druhy?
No a v metre je estetika cestovania zla? (alebo v podzemnej zelezjnici?). Zober si aku mas teraz estetiku - trcis na jednej nohe (v lete sa potis jak kon - hlavne, ze na teba spoza okna svieti slniecko) Take metro a cela podzemna cast je klimatiozvana a v lete je tam prijemne (aspon v prahe mi bolo - cetovanie metrom posobilo na mna blahodarne v sparnych letnych mesiacoch)
Ved si uvedom, ze 99% ludi tam nebude travit vacsinu casu. A myslis si, ze sa neda urobit pekna podzemna stanica, vnutro supravy, atd???. Ved farbami, vhodnym osvetlenim a pod. sa da mnoho veci nahradit, resp. dosiahnut urcity ucinok.