to kockac:
no zase medzi rychlodraznou elinou a metrom az taky rozdiel nie je
.
Co sa tyka tych trati hmm, v podstate aj pre dobre elinove rieseni je treba vybudovat nove trate, takze fakt nevidim velky rozdiel oproti metru
.
No som rad, ze sme sa zhodli, ze pod zemou v centre je asi najlepsia moznost. Ako to bude v pripade dubravky, race, petrzalky - to tazko povedat, vsade sa hodi asi nieco ine a kludne to moze by kombinacia - niekde pod povrchom niekde na urovni, ci nad.
no zase medzi rychlodraznou elinou a metrom az taky rozdiel nie je
.Co sa tyka tych trati hmm, v podstate aj pre dobre elinove rieseni je treba vybudovat nove trate, takze fakt nevidim velky rozdiel oproti metru
.No som rad, ze sme sa zhodli, ze pod zemou v centre je asi najlepsia moznost. Ako to bude v pripade dubravky, race, petrzalky - to tazko povedat, vsade sa hodi asi nieco ine a kludne to moze by kombinacia - niekde pod povrchom niekde na urovni, ci nad.
Samozrejme velke sidlisko nie je periferia.
tr3mp
Porovnavat sa da v mnohych veciach (cestovna rychlost, priemerna medzistanicna vzdialenost, hlucnost, ...). Takychto porovnavacich kategorii by malo byt vacsie mnozstvo (30-40?) nech si kazdy dokaze spravit usudok. Lebo na jednej strane je tabor, ktory tvrdi ze len metro vyriesi dopravnu situaciu a druha strana vravi, ze stacia iba eleny (ako nosny dopravny system). Ludia, ktori maju iny nazor (alebo aspon oponuju - hoci konstruktivne), su oznaceni za podplatenych Metrom alebo zarytych automobilistov, niekedy to dokonca zabieha do osobnych urazok. A podobne je to aj z druhej strany, lenze odporcov elin je tu menej, tak taketo prispevky sa vyskytuju menej.