Reakcia na: PvvS #51210:
to je otazka slovenskej natury a tak (vselico mozne) ludi, ktorych neustale niekto a nieco otravuje. O stankovej situacii na hlavnej stanici nemoze byt ani rec, tam to ovlada stankarska megamafia. Takeho systemu akym je Relay alebo Pont sa nam na nasich staniciach bude este dlho snivat.
Mnohi ludia jednosucho nechcu tvoje peniaze !
A by the way, automaty v bratislave funguju v priemere lepsie ako tie v Prahe, takze nemusis tuto temu exponovat az do takych rozmerov.
S499.1023
5:30; 6:00; 6:30; 7:00; 7:30; 8:30 atď., tak by z tohoh asi ŽSR aj ZSSK umreli.
Lenže: Takýto grafikon vôbec nevypovedá v podmienkach ZSSK o tom, či je trať perspektívna alebo odsúdená na zánik (ja si nemyslím, že je odsúdená na zánik ale v osobnej doprave jej veľkú perspektívu nedávam), vôbec nevypovedá. Stačí sa pozrieť na grafikon na trati Trenčín-Chynorany až do jednoho krásneho dňa, keď sa súdruh minister dopravy, spojov a cukrárstva zobudili a zhodnotili, že práve túto trať treba v os. doprave zlikvidovať (10,5 páru vlakov).
A vlaky z Viedne? Pri súčasnej koncepcii ZSSK "každý chce cestovať do Viedne/z Viedne" a s tým súvisiacim zavádzaním vlakov ÚP-Viedeň a späť by som sa nečudoval, ak by sa podarilo obnoviť osobnú dopravu na trati Piešťany - Vrbové s jedným párom ER vlakov Wien-Vrbové a späť.