Reakcia na: Juraj #33164:
Uvedeny priklad z prepravneho poriadku si vsetci normalni ludia vylozia tak, ze revizor moze kontrolovat napriklad pri vystupovani z vozu a to v jeho bezprostrednej blizkosti, tzn. napriklad na schodoch. Takto na ulici moze zastavit hocikoho... ja sa tam mozem prechadzat po obratisku a nemusim vystupovat z tramvaje. Takemu revizorovi by som sa neobtazoval ukazat cokolvek ... a keby ma fyzicky obmedzoval, sam by som inicioval prichod policie na dane miesto. Predsalen, co je vela, to je vela...
Vladimír
Chcel by som sa Ťa ešte opýtať ako si predstavuješ to vybiehanie metra na železničné trate. To si ozaj myslíš, že ak bude mať nosný systém - napr. to metro interval medzi spojmi napr. 1 minútu, že do toho bude také ľahké vpúšťať nejaké vozne z Pezinka? Alebo obeh vozidiel bude pružný, jedno kolečko hore-dolu, v prípade, že od Pezinka práve niečo príde? Ak sa Ti pohrkoce vlak po šírej trati z Pezinka do Bratislavy, neviem si ani v najväčšom sci-fi predstaviť, aby na v Bratislave presne zaradil napr. do toho už spomínaného minútového intervalu.
Ďalej v príspevku sústavne narážaš na prestupy a označuješ ich pomaly za príčinu všetkého zla. Poznám dopravné systémy, ktoré sú postavené na množstve prestupov a funguje to tam omnoho lepšie ako v BA. Prestup totiž nie je problémom ak je po dopravno-organizačnej stránke zvládnutý.
Re #33162 Juraj: Áno, má. Píše sa o tom v prepravnom poriadku.