Vladimir: s pustanim vozov do systemu by nemal byt vobec problem, aj v sucasnosti chodia vozy metra do vozovne, z vozovne atd. - nebehaju v nekonecnych sluckach po trase.
Priklad je zas ten moj oblubeny Amsterdam - kde existuje defacto iba jedna podzemna trasa metra, linky su cislovane a rozne sa oddeluju a spajaju, v mnohych usekoch idu tri trasy (treba si davat pri nastupe pozor na cislo linky)... zatial sa im vraj nezrazili
toto je dobra stranka:
http://www.urbanrail.net/eu/ams/amsterdm.htm
Napriek tomu, nepredpokladam, ze by bolo rozumne pustat vozidla nosneho systemu prilis daleko do regionu - predsa len pojde o vozidla prisposobene podmienkam prevadzky v podzemi s vyssimi narokmi na kvalitu, teda asi nema zmysel drat ich na otvorenej trati niekde v krajine, skor niekde urobit prestup v ramci spolocnej stanice na regionalnu dopravu. Po rekonstrukcii by Hlavna stanica, Filialka, pripadne Petrzalka-zastavka mohli byt takymito prestupovymi bodmi. Prestup by mohol byt v najlepsom pripade dokovanim k spolocnemu nastupistu, ak sa priestorovo neda, potom aspon v blizkosti (vyskovo oddelene nastupistia, prechod eskalatormi).
Priklad je zas ten moj oblubeny Amsterdam - kde existuje defacto iba jedna podzemna trasa metra, linky su cislovane a rozne sa oddeluju a spajaju, v mnohych usekoch idu tri trasy (treba si davat pri nastupe pozor na cislo linky)... zatial sa im vraj nezrazili

toto je dobra stranka:
http://www.urbanrail.net/eu/ams/amsterdm.htm
Napriek tomu, nepredpokladam, ze by bolo rozumne pustat vozidla nosneho systemu prilis daleko do regionu - predsa len pojde o vozidla prisposobene podmienkam prevadzky v podzemi s vyssimi narokmi na kvalitu, teda asi nema zmysel drat ich na otvorenej trati niekde v krajine, skor niekde urobit prestup v ramci spolocnej stanice na regionalnu dopravu. Po rekonstrukcii by Hlavna stanica, Filialka, pripadne Petrzalka-zastavka mohli byt takymito prestupovymi bodmi. Prestup by mohol byt v najlepsom pripade dokovanim k spolocnemu nastupistu, ak sa priestorovo neda, potom aspon v blizkosti (vyskovo oddelene nastupistia, prechod eskalatormi).
Juraj
nastupila som 17:47 pri Tescu na elektricku c.1,
kedze na vyveskoch nie je grafikon /po zmene trasy/ moj odhad bol, ze by
el. mala byt na Hlavnej stanici za 10 min., t.j. oznacila som si
10-minutovy listok,
vystupila som na Hlavnej stanici z elektricky c.1 o 17:59, t.j. 12 minut
trvala cesta, idem po perone a oslovil ma na mna sa lepiaci muz, "slecna boli by ste taka
laskava a dali mi vas cestovny listok?"
myslela som, ze ide o nejakeho uchyla, aby som sa ho zbavila, tak som mu ho
podala, ale nezastavovala som sa, a isla som smerom k pohyblivym schodom,
skocil predo mna, a upozornil ma, ze mam okamzite stat, pretoz ON je
REVIZOR /zeby poulicny?
alebo revizor, zato ze dycham vzduch?/
pozn. v elektricke ma nikto nekontroloval, ani nevyhlasil, ze ide o
kontrolu cestovnych dokladov,
vyzval ma, aby som mu odovzdala osobne doklady, ktore som odmietla,
medzicasom mi ukazal akysi preukaz, ktory ho opravnuje k revizorskej
cinnosti,....
Dalej to nebudem pisat, ale podla mna toto nebolo korektne jednanie a pochybujem, ze ma revizor pravo kontrolovat cestujuceho po opusteni prostriedku...