Este k teme prestupov: myslim ze Vladimir ma pravdu, ak su rozumne urobene prestupove uzly a nadvaznost dopravy, prestupy nemusia byt problemom. Vystavba nosneho systemu priam predpoklada vznik prestupovych uzlov.
Je prave zvlastne, ze bratislavska doprava je akousi zmesou prepletenych liniek bod-bod bez nejakej pochopitelnej organizacie. Ma niekto nejaku rozumnu interpretaciu tohto systemu?
Je prave zvlastne, ze bratislavska doprava je akousi zmesou prepletenych liniek bod-bod bez nejakej pochopitelnej organizacie. Ma niekto nejaku rozumnu interpretaciu tohto systemu?
Juraj
nastupila som 17:47 pri Tescu na elektricku c.1,
kedze na vyveskoch nie je grafikon /po zmene trasy/ moj odhad bol, ze by
el. mala byt na Hlavnej stanici za 10 min., t.j. oznacila som si
10-minutovy listok,
vystupila som na Hlavnej stanici z elektricky c.1 o 17:59, t.j. 12 minut
trvala cesta, idem po perone a oslovil ma na mna sa lepiaci muz, "slecna boli by ste taka
laskava a dali mi vas cestovny listok?"
myslela som, ze ide o nejakeho uchyla, aby som sa ho zbavila, tak som mu ho
podala, ale nezastavovala som sa, a isla som smerom k pohyblivym schodom,
skocil predo mna, a upozornil ma, ze mam okamzite stat, pretoz ON je
REVIZOR /zeby poulicny?
alebo revizor, zato ze dycham vzduch?/
pozn. v elektricke ma nikto nekontroloval, ani nevyhlasil, ze ide o
kontrolu cestovnych dokladov,
vyzval ma, aby som mu odovzdala osobne doklady, ktore som odmietla,
medzicasom mi ukazal akysi preukaz, ktory ho opravnuje k revizorskej
cinnosti,....
Dalej to nebudem pisat, ale podla mna toto nebolo korektne jednanie a pochybujem, ze ma revizor pravo kontrolovat cestujuceho po opusteni prostriedku...