Reakcia na: david1 #225276:
1. Podstatou S-Bahnu nie je "vymetanie stanic".2. Tento problem si uvedomujem, ale opakujem, Filialka ho nijak neriesi. Riesenim pre Hlavnu stanicu je rozvoj kolajovej dopravy (Stefanikova, popripade Sancova).
3. Prosim, precitaj si prislusny prispevok, kde som to rozpisoval podrobnejsie (15 minutovy interval tam bol len na jednej trati). Okrem toho som tam spomenul nutnost riesit trat 110, ktora je pritomna uz dnes.
810zssk
1. Neda sa to zlepsit zmenou technologie? Mne sa velmi nezdaju tie reci o "preplnenej Hlavnej stanici" ked tam bezne vlaky postavaju 15 minut. Bratislava hlavna stanica ma 10 hran. Wien Hbf ma 12 hran (z toho dve pre S-Bahn). Rozsah premavky je pritom neporovnatelny.
2. Ak je problemom infrastruktura, neda sa nahodou zlepsit za radovo menej penazi ako stoji Filialka?
"ani čo sa týka infraštruktúry ciest okolo a MHD"
Lebo Trnavske myto je lokalita, kde mame prazdne cesty a MHDcku ?