Čo sa Kotasovho čela týka. Neviem niesom vodič a nepoznám úroveň výhladu z K2Siek, ale:
Pre lepší výhľad začali dávať klasické dvere.
Už tu máme nové normy a tak aj stĺpiky sú kvôli bezpečnosti očosi širšie. Skúste sa posadiť do Škody 136L či Favoritu a do novej Fóbie. V tých socialistických autách vidíte krásne a vo fóbii vám stĺpik zavadzia pri výhľade.
No a posledný argument - vždy keď sa niečo použije prvýkrát sú isté problémi. DPB má prvú K2Sku z roku 1998 čiže takmer 6rokov a o probéme s odpadávaním čiel som nepočul.
Ja nehovorím aby sa nekupovali nové eliny (keď na ne bude) ale aby sa tie staré zatraktívňovali pre cestujúcich.
galiyosha: Avšak treba zistiť, prečo sa im viac chce voziť v busoch ako elinách. Keby si uvedomili, že im jazdí elina v K.V. každé 2-3min. tak by si uvedomili ako by sa tlačili v busoch. Pri výluke bola jedna výhoda. Busy začínali a končili na tom istom mieste a tak cestujúci nasadli do prvého busu. Teraz čakajú na tú svoju linku a to je problém.
Neverím však že sa hlučnosť nezlepšila. Stačí sa previesť a je to počuť. Nie je to ideálne, ale je to oveľa lepšie.
Pre lepší výhľad začali dávať klasické dvere.
Už tu máme nové normy a tak aj stĺpiky sú kvôli bezpečnosti očosi širšie. Skúste sa posadiť do Škody 136L či Favoritu a do novej Fóbie. V tých socialistických autách vidíte krásne a vo fóbii vám stĺpik zavadzia pri výhľade.
No a posledný argument - vždy keď sa niečo použije prvýkrát sú isté problémi. DPB má prvú K2Sku z roku 1998 čiže takmer 6rokov a o probéme s odpadávaním čiel som nepočul.
Ja nehovorím aby sa nekupovali nové eliny (keď na ne bude) ale aby sa tie staré zatraktívňovali pre cestujúcich.
galiyosha: Avšak treba zistiť, prečo sa im viac chce voziť v busoch ako elinách. Keby si uvedomili, že im jazdí elina v K.V. každé 2-3min. tak by si uvedomili ako by sa tlačili v busoch. Pri výluke bola jedna výhoda. Busy začínali a končili na tom istom mieste a tak cestujúci nasadli do prvého busu. Teraz čakajú na tú svoju linku a to je problém.
Neverím však že sa hlučnosť nezlepšila. Stačí sa previesť a je to počuť. Nie je to ideálne, ale je to oveľa lepšie.
galiyosha
Osobne si myslim, ze keby popri elektrickovej trati jazdil hoc aj VP autobus, vacsina cestujucich bude pouzivat ten. Ako dokaz prikladam utrzok z dnesneho rozhovoru s jednou obyvatelkou Karlovej Vsi, ktora sa da oznacit za "beznu cestujucu":
- "A ten hluk sa po prebruseni kolaji ani trochu nezlepsil?"
- "Tam nieco robili s kolajami?"
- "No ved preto bola ta uzavierka."
- "Aha, ano, to bolo super, to do Karlovky chodili autobusy."
Bez komentara.