Reakcia na: m@rtin #22140:
Nevies este, ci sa chystaju aj nove vozy metra pre B. Alebo sa budu modernizovat?Este, preco sa nemozu supravy M1 zadelovat na vsetky linky? Su vobec "kompatibilne" pre linky A, B?
Pripada ako dva rozdielne svety: C moderne, A + B stale "socialisticke"

Thanx
Peter
Niečo k plyňákom. Budem hovoriť len o busoch II. DPA, kde som vodičom busu. Dlhé Zlinerácke majú muchy skoro vychytané a to hlavne po výmene nejakého ventilu, po ktorom stúpol výkon a klesla spotreba CNG. Ale krátke Starko reko, spolahlivosť nič moc. Je napr. rozdiel aj medzi krátkymi B 732 a to podla toho ako boli na reko pristavované. Tie posledné mali aj zvýšený výkon zo 152kW na 160kW a na pružnosti a akcelerácii je to dosť poznať. Podla mňa sa aj spolahlivosť krátkych po vychytaní ,detských nemocí, zlepší. Nás vodičov najviac štve tankovanie počas služby a hlavne čakanie v radách pred čerpačkov, často aj 4 busy z každej strany. Jedno tankovanie trvá aj 20 min. To sa, ale po vystavaní CNG stanice v Trnávke, snáď stane minulosťou. Nedávno ste preberali udržiavanie čistoty vo vozoch. Ako ste správne podotkli má to na starosti súkromná firma a prebieha, každý druhý deň na revíznom kanáli.
Táto súkromná firma to, ale dosť fláka. Osoba zato zodpovedná dá niekedy iba razítko do vlakopisu a tým je doupratované. Nestáva sa to často tak raz za 2 týždne. Väčšinou, ale na výzvu vodiča neochotne zoberie metlu do ruky a bus prebehne. Dosť ma štve aj zastavovanie osobných áut v našich vyhradených pruhoch napr. medzi zast. Miletičova a A.S. na Nivách. Niečo by kompetentný mohli urobiť aj so stromami na zast. Miletičova na strane smerom k A.S., autobus sa nedá podtaviť k chodníku.
Andy pisal, že na to, aby ste sa stali vodičom busu v DPB, je potrebná 2 ročná prax. To je blbosť, stačí V.P. sk.D.
Neviete mi niekto poskytnuť info o Karosách 95xE.
Dotaz na M@rtina, kolko je aktuálne v Prahe reko súprav METRA a kolko je tam T3P. Inak T3P je krásna reko chýba jej len klíma pre vodiča, a mohol byť nahradený pantograf a ovládanie prevedené z pedálov na ručné.
Ďakujem.