Spracovávam štatistické dáta a ak by Vás to zaujímalo,
tak v roku 2011 dochádzalo do Bratislavy za prácou a vzdelaním 100 627 osôb, z toho 65 740 denne. Treba povedať, že tu nie sú započítané osoby, ktoré dotazník zo sčítania nevyplnili (a že ich bolo dosť), zahraniční dochádzajúci a osoby, ktoré sa tu jednoducho pohybujú (napr. turisti, robotníci, ktorí robia pre firmu so sídlom mimo Bratislavy a pod.). Sú to započítané osoby, ktoré uviedli miesto svojho trvalého pobytu mimo Bratislavy a ekonomickú aktivitu na území Bratislavy.
Aj keď je to dosť nepresný údaj, pokojne (obrazne) môžeme povedať, že v Bratislave robí polovica Košíc. Sú to podhodnotené čísla, takže realita bude pokojne +20 %. Každopádne je to obrovský nápor na dopravu, či už IAD alebo MHD. Myslím si, že bez ohľadu na farbu, by mala pri riešení (alebo radšej len financovaní ? ) spolupracovať vláda.
tak v roku 2011 dochádzalo do Bratislavy za prácou a vzdelaním 100 627 osôb, z toho 65 740 denne. Treba povedať, že tu nie sú započítané osoby, ktoré dotazník zo sčítania nevyplnili (a že ich bolo dosť), zahraniční dochádzajúci a osoby, ktoré sa tu jednoducho pohybujú (napr. turisti, robotníci, ktorí robia pre firmu so sídlom mimo Bratislavy a pod.). Sú to započítané osoby, ktoré uviedli miesto svojho trvalého pobytu mimo Bratislavy a ekonomickú aktivitu na území Bratislavy.
Aj keď je to dosť nepresný údaj, pokojne (obrazne) môžeme povedať, že v Bratislave robí polovica Košíc. Sú to podhodnotené čísla, takže realita bude pokojne +20 %. Každopádne je to obrovský nápor na dopravu, či už IAD alebo MHD. Myslím si, že bez ohľadu na farbu, by mala pri riešení (alebo radšej len financovaní ? ) spolupracovať vláda.
MatejBA
Ked este aj stare babky pocujem ako hovoria "Zas tento trolejbus? Radsej mam tie stare", tak urcite si ich pochvaluju cestujuci ?