Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"Sme pripravení začať s prácami na jeseň, keď nám to dovolí vegetačné obdobie. Samozrejme, sme tiež závislí na tempe vydávania stavebných povolení," uviedla mediálna zástupkyňa investora Mária Adamová.
http://bratislava.sme.sk/c/7201903/zaciatok-prestavby-hlavnej-stanice-avizuje-investor-na-jesen.html

Už je jeseň, vegetačné obdobie je OK, ale ak nerátam rekonštrukciu hornej časti električkovej trate na Hlavnú stanicu, nič iné sa tam nedeje. Takže podľa Transprojektu sú na vine zase už len tie stavebné povolenia?
Reakcia na: anbis #202850:
Zas pre uplnost treba dodat ze rovnako sa DPB tvari ako keby mesto nebolo jeho akcionarom 🙂
Ahojte, neviete dokedy je planovana znizena rychlost medzi Parkom K a tunelom? Podla mna ten nejaky podny statik ktory odporucil v den zosunutia pody aby sa kvoli otrasom znizila rychlost na to aj zabudol ze to mal aj odvolat to znizenie. Asi cakaju na jeho odborne vyjadrenie ci uz mozu zacat jazdit normalne diks 🙂
Reakcia na: t6a5iii #202854:
Samozrejme, že sa jedná o tento voz... Rozbiehať o tom akékoľvek diskusie je fakt na hlavu ?
Reakcia na: matus7532 #202851:
Kým tu nebude metro tak bude robiť náhradnú dopravu ? ?
Reakcia na: t6a5iii #202854:
Karosa bola podobná, len panel mala inverzný, pravdupovediac som ju videl tak 15 sekúnd z busu
Reakcia na: Dopravák #202833:
Zavesit lampy je jednoduche, ale niekto k nim musi natahat aj kable, ktore su dnes na opacnej strane cesty. A nove stlpy su uz zabetonovane bez kablov, takze pravdepodobnost, ze stare pojdu prec je nulova. Navyse tu prelozku nikto nezaplati len tak pre dobry pocit....ibaze by EU zaplatila projekt "modernizacia VO" ?
Reakcia na: matus7532 #202851:
Pokus o trolling spevavca? ?
Dnes som na Bosákovej videl odstavenú klbovú Karosu "Náhradná doprava za metro" to chcelo byť čo?
Reakcia na: S499.1023 #202849:
Myslím, že samostatné stĺpy VO/DPB sú dodnes aj napr. pri NOÚ (minimálne v poslednom úseku) a bohvie kde všade ešte. Každopádne tú Dúbravku sa hlavná architektka podľa svojich slov snaží riešiť - ale podľa toho, čo spomínaš, toto zjavne bude systémový problém vzťahu medzi DPB a mestom, ktoré sa tvári, akoby to ani nebola jeho firma, a teda sa to bude stále opakovať.
V Mariánkach išlo predpokladám opäť o niečo spojené s vlastníckymi vzťahmi - nemám v tom prehľad, ale marí sa mi, že ich DP bol polomestská/polosúkromná firma... ?
Reakcia na: anbis #202848:
Ak na tie nové stĺpy dajú aj lampy a staré vyšklbú a dajú do zberu, tak by som im to aj odpustil. Ale keď si spomeniem, ako dva roky po rekonštrukcii trolejbusovej trate na Mudroňku ešte stáli staré betónové stĺpy s lampami (na ktorých bola pôvodne aj tá trolejbusová trať), lebo mesto odmiatalo DP prispieŤ na stĺpy ako aj sa zúčastňovať ich údržby a natierania - mmch., v Mariánskych Lázňach to pred nejakými desiatimi rokmi tamojší riaditeľ, dosť veľký blázon, vyriešil tak, že natrel stĺpy do polovice a oznámil mestu, že zvyšok si má natrieť samo.
Reakcia na: S499.1023 #202847:
tiež sa neviem zbaviť pocitu (do podobných záležitostí trochu vidím), že jednoducho niekto chcel mať zadarmo nové stĺpy a inak to nešlo (zadarmo je slovenský ekvivalent termínu eurofondy).
Reakcia na: Michal111 #202835:
Bolo by to príliš lacné.
Reakcia na: Mike #202845:
*firma, nie forma 😃
Reakcia na: Ike #202843:
To celé malo viacerých projektantov postupom času, aj viacerých šéfov a inžinierov. Jedine forma bola vždy tá istá.. penta.. ale tam sa menili tí čo to mali na starosti ako na bežiacom páse a každý vymyslel na základe aktuálnej situácie vždy niečo nové. To je jeden z dôvodov, prečo celá II/505 a napojenie Borov vyzerá tak, ako vyzerá. A ešte oni sami sa tomu vysmievajú.
A pritom vo väčšine prípadov si presadili na meste, že proste sa to schváli tak, ako to oni vymysleli (niekedy aj s celkom zaujímavými vyhrážkami).
Reakcia na: diwi #202837:
Žiaľ, technika je niekedy nevyspytateľná... počas testovania u výrobcu všetko funguje ako má niekoľko dní, ale stačí stroj umiestniť na miesto určenia, príde prvý zákazník a hneď sa vyskytne nejaká chyba (obzvlášť, ak tým prvým je novinár).
Reakcia na: diky #202842:
Rád by som videl toho projektanta.... Inak takto zbastardiť cestu II. triedy. Vôbec by som sa nečudoval, keby chceli samostatný výjazd z diaľnice D2. Alebo pardon, aby to bolo úplne v poriadku, tak diaľnica by mala viesť na parkovisko Borov a v smere na Maďarsko by bol len exit ?
Inak pri Boroch ako keby na hlavnej ceste nestačili tie kruháky, teraz tam stavajú (medzi nimi v strede v smere do DNV) aj svetelnú križovatku, takže navyše aj ďalšie zdržanie.... nechápem, prečo obslužnú komunikáciu nedotrepali ku pár metrov vzdialenému kruháku a šmarili tam semafór....
Reakcia na: richardhudec #202838:
To by sa hodili aj nejaké lôžkové vozne ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.