Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #202864:
K unifikácii vozového parku mám jednu vtipnú históriu, ktorá sa mi stala pred pár týždňami na ASMN.
Pred stanicou ma oslovil pán, že ako sa dostane na hlavnú žel. stanicu. Odkázal som ho na linku 210 a ukázal som na novučičký červený trolejbus pri výstupišti, že toto vozidlo treba sledovať a nastúpiť, keď príde k nástupišti hentam. Vravel som mu, že o počet zastávok sa nemusí starať, nech cestuje až na konečnú. Pán bol evidentne prvýkrát v meste, lebo ani automat na lístky nevedel ako vyzerá. Pán sa poďakoval a odbehol si dakde. O tri minúty sa začal približovať SOR na L21 a zastavil pri náštupišti. Na poslednú chvíľu som si všimol už len to, že pán uteká za autobusom L21, nastúpil a odišiel. Pevne verím, že nešiel až do DNV a vystúpil na Predstaničnom.

Aj toto dokazuje, že mať všetky vozidlá rovnakej farby/druhu/karosérie nie je úplne šťastné riešenie 🙂
Reakcia na: PetoMHD #202865:
Hej je to ona, dnes aj s vodičkou za volantom ?
Reakcia na: matus7532 #202851:
Ja som ju videl dnes o 11:55 hod. na Štefánikovej smer SAV s označením 666 Ďáblice, ale neviem či to bola tá istá pražská Karosa, čo sa tu už spomínala, lebo táto mala nalepené #1319 a tá pražská, aspoň pokiaľ viem nalepené čísla nemá. ŠPZ som si nevšimol, jedine že by na ňu tie čísla medzičasom dolepili, ale nerozumiem prečo zrovna 1319.
Reakcia na: TeBeCe #202862:
Tak urcite ?

Ked este aj stare babky pocujem ako hovoria "Zas tento trolejbus? Radsej mam tie stare", tak urcite si ich pochvaluju cestujuci ?
Reakcia na: TeBeCe #202862:
kúrenie ako výhoda nových trolejbusov? ?
Reakcia na: Tangram #202860:
Uz z toho, ze sa oplati teraz rekonstruovat tu trat je jasne, ze prestavba sa tak skoro nezacne.
"Sme pripravení začať s prácami na jeseň, keď nám to dovolí vegetačné obdobie. Samozrejme, sme tiež závislí na tempe vydávania stavebných povolení," uviedla mediálna zástupkyňa investora Mária Adamová.
http://bratislava.sme.sk/c/7201903/zaciatok-prestavby-hlavnej-stanice-avizuje-investor-na-jesen.html

Už je jeseň, vegetačné obdobie je OK, ale ak nerátam rekonštrukciu hornej časti električkovej trate na Hlavnú stanicu, nič iné sa tam nedeje. Takže podľa Transprojektu sú na vine zase už len tie stavebné povolenia?
Reakcia na: anbis #202850:
Zas pre uplnost treba dodat ze rovnako sa DPB tvari ako keby mesto nebolo jeho akcionarom 🙂
Ahojte, neviete dokedy je planovana znizena rychlost medzi Parkom K a tunelom? Podla mna ten nejaky podny statik ktory odporucil v den zosunutia pody aby sa kvoli otrasom znizila rychlost na to aj zabudol ze to mal aj odvolat to znizenie. Asi cakaju na jeho odborne vyjadrenie ci uz mozu zacat jazdit normalne diks 🙂
Reakcia na: t6a5iii #202854:
Samozrejme, že sa jedná o tento voz... Rozbiehať o tom akékoľvek diskusie je fakt na hlavu ?
Reakcia na: matus7532 #202851:
Kým tu nebude metro tak bude robiť náhradnú dopravu ? ?
Reakcia na: t6a5iii #202854:
Karosa bola podobná, len panel mala inverzný, pravdupovediac som ju videl tak 15 sekúnd z busu
Reakcia na: Dopravák #202833:
Zavesit lampy je jednoduche, ale niekto k nim musi natahat aj kable, ktore su dnes na opacnej strane cesty. A nove stlpy su uz zabetonovane bez kablov, takze pravdepodobnost, ze stare pojdu prec je nulova. Navyse tu prelozku nikto nezaplati len tak pre dobry pocit....ibaze by EU zaplatila projekt "modernizacia VO" ?
Reakcia na: matus7532 #202851:
Pokus o trolling spevavca? ?
Dnes som na Bosákovej videl odstavenú klbovú Karosu "Náhradná doprava za metro" to chcelo byť čo?
Reakcia na: S499.1023 #202849:
Myslím, že samostatné stĺpy VO/DPB sú dodnes aj napr. pri NOÚ (minimálne v poslednom úseku) a bohvie kde všade ešte. Každopádne tú Dúbravku sa hlavná architektka podľa svojich slov snaží riešiť - ale podľa toho, čo spomínaš, toto zjavne bude systémový problém vzťahu medzi DPB a mestom, ktoré sa tvári, akoby to ani nebola jeho firma, a teda sa to bude stále opakovať.
V Mariánkach išlo predpokladám opäť o niečo spojené s vlastníckymi vzťahmi - nemám v tom prehľad, ale marí sa mi, že ich DP bol polomestská/polosúkromná firma... ?
Reakcia na: anbis #202848:
Ak na tie nové stĺpy dajú aj lampy a staré vyšklbú a dajú do zberu, tak by som im to aj odpustil. Ale keď si spomeniem, ako dva roky po rekonštrukcii trolejbusovej trate na Mudroňku ešte stáli staré betónové stĺpy s lampami (na ktorých bola pôvodne aj tá trolejbusová trať), lebo mesto odmiatalo DP prispieŤ na stĺpy ako aj sa zúčastňovať ich údržby a natierania - mmch., v Mariánskych Lázňach to pred nejakými desiatimi rokmi tamojší riaditeľ, dosť veľký blázon, vyriešil tak, že natrel stĺpy do polovice a oznámil mestu, že zvyšok si má natrieť samo.
Reakcia na: S499.1023 #202847:
tiež sa neviem zbaviť pocitu (do podobných záležitostí trochu vidím), že jednoducho niekto chcel mať zadarmo nové stĺpy a inak to nešlo (zadarmo je slovenský ekvivalent termínu eurofondy).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.