Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://auto.sme.sk/diskusie/2347993/1/Bratislavu-chcu-rozdelit-na-zony-do-jednej-pustia-viac-aut-do-inej-menej.html

Budem sa opakovať, ale spravte poriadnu preferenciu električiek a namaľujte zopár BUS pruhov a aspoň nejako začnite.
Reakcia na: diky #202873:
Áno, nehovoriac o tom, že na DZ sú Bory písané ako mestská časť a vôbec nie ako lokalita, alebo komerčný cieľ
Reakcia na: endrucio #202867:
Prepáč, ale toto naozaj nemá nič s unifikáciou. Do bytu si tiež nedáš rôzne vypínače aby si si ich nemýlil.
http://bratislava.sme.sk/c/7430132/v-devinskej-novej-vsi-uzavru-cast-cesty.html

By ma zaujímalo, kto rozhoduje o dátumoch prác na tejto ceste. Len nedávno tam striekali nové čiary, pri čom predtým asi pol roka tam chýbali. Ale cítiť, že sa zvolebnieva, lebo sa zrazu opravujú zástavkové prístrešky na Milana Marečka a Štefana Králika.
Reakcia na: MatejBA #202864:
Dnes minimálne 3 ľudia si cestou v 202 posťažovali na úzky priestor medzi sedadlami. V tom sa proste nedá cestovať, ešte aj keď si na tom vozíčkárskom mieste, ktoré je jediné, kde sa dá stáť 2 babky sklopia sedadlá "lebonechcemsedietprotismerujazdy." Krátke trolejbusy sú fajn, tie sa mi páčia, ale klbáky sú fakt najhoršie, čo mohlo byť, najmä na L201/202 a to už fak by bolo lepšie, keby tam dali SOR busy, v tých sa aspoň dá stáť ... Zlaté 15 Tr(M)
Reakcia na: Ike #202843:
pozor, dakde (teraz nerýchlo neviem nájsť) som videl aj odbočku z/na diaľnicu D2 medzi exitom Lamač a exitom Stupava, takže nie si ďaleko od pravdy...
Reakcia na: S499.1023 #202870:
Na druhu stranu, ak bol fakt prvykrat v meste, tak sa mohol lahko pomylit (predsa len, TroloSOR na L210 a SOR na L21 - podobne vozidla, podobne cislo linky, niekto, kto vidi elektricku ako zazrak bozi sa lahko pomyli 🙂 ) - ale samozrejme argument, ze je unifikacia vozoveho parku pre tuto chybu blbost, je blbost 🙂
Parkovanie level 100, verme, že sa to moc nerozšíri aj na používané zastávky. http://oi62.tinypic.com/1zd6dlw.jpg
Reakcia na: endrucio #202867:
Toto dokazuje najmä nemennú platnosť tzv. Šestinovho pravidla (pristavte na zastávku riť natretú (vtedy) na červeno a na bielo, cestujúci do nej vlezú a budú sa pýtať, kam to ide) a ak to má niekto ako argument proti unifikácii, tak by sa mal zamyslieť sám nas sebou. Keby tam bol prišiel sorotrol na inej linke, tak by to už bolo OK?
Reakcia na: patrik24 #202866:
A vzadu boli nakope nahádzané sedadlá? Ak hej tak je to určite ona ?
Reakcia na: TeBeCe #202862:
"Nové trolejbusy sú podobne ako všetky vozidlá DPB najviac vyťažené v čase prepravných špičiek, no na rozdiel od starších trolejbusov poskytujú viac miest na sedenie, takže aj v čase špičky poskytujeme vyšší komfort cestovania." ? tak toto može naozaj napísať len niekto z dpb ktorý sa v špičke (a vlastne asi nikdy) vo vozidle MHD neviezol, ale ako pobavilo ?
Reakcia na: MatejBA #202864:
K unifikácii vozového parku mám jednu vtipnú históriu, ktorá sa mi stala pred pár týždňami na ASMN.
Pred stanicou ma oslovil pán, že ako sa dostane na hlavnú žel. stanicu. Odkázal som ho na linku 210 a ukázal som na novučičký červený trolejbus pri výstupišti, že toto vozidlo treba sledovať a nastúpiť, keď príde k nástupišti hentam. Vravel som mu, že o počet zastávok sa nemusí starať, nech cestuje až na konečnú. Pán bol evidentne prvýkrát v meste, lebo ani automat na lístky nevedel ako vyzerá. Pán sa poďakoval a odbehol si dakde. O tri minúty sa začal približovať SOR na L21 a zastavil pri náštupišti. Na poslednú chvíľu som si všimol už len to, že pán uteká za autobusom L21, nastúpil a odišiel. Pevne verím, že nešiel až do DNV a vystúpil na Predstaničnom.

Aj toto dokazuje, že mať všetky vozidlá rovnakej farby/druhu/karosérie nie je úplne šťastné riešenie 🙂
Reakcia na: PetoMHD #202865:
Hej je to ona, dnes aj s vodičkou za volantom ?
Reakcia na: matus7532 #202851:
Ja som ju videl dnes o 11:55 hod. na Štefánikovej smer SAV s označením 666 Ďáblice, ale neviem či to bola tá istá pražská Karosa, čo sa tu už spomínala, lebo táto mala nalepené #1319 a tá pražská, aspoň pokiaľ viem nalepené čísla nemá. ŠPZ som si nevšimol, jedine že by na ňu tie čísla medzičasom dolepili, ale nerozumiem prečo zrovna 1319.
Reakcia na: TeBeCe #202862:
Tak urcite ?

Ked este aj stare babky pocujem ako hovoria "Zas tento trolejbus? Radsej mam tie stare", tak urcite si ich pochvaluju cestujuci ?
Reakcia na: TeBeCe #202862:
kúrenie ako výhoda nových trolejbusov? ?
Reakcia na: Tangram #202860:
Uz z toho, ze sa oplati teraz rekonstruovat tu trat je jasne, ze prestavba sa tak skoro nezacne.
"Sme pripravení začať s prácami na jeseň, keď nám to dovolí vegetačné obdobie. Samozrejme, sme tiež závislí na tempe vydávania stavebných povolení," uviedla mediálna zástupkyňa investora Mária Adamová.
http://bratislava.sme.sk/c/7201903/zaciatok-prestavby-hlavnej-stanice-avizuje-investor-na-jesen.html

Už je jeseň, vegetačné obdobie je OK, ale ak nerátam rekonštrukciu hornej časti električkovej trate na Hlavnú stanicu, nič iné sa tam nedeje. Takže podľa Transprojektu sú na vine zase už len tie stavebné povolenia?
Reakcia na: anbis #202850:
Zas pre uplnost treba dodat ze rovnako sa DPB tvari ako keby mesto nebolo jeho akcionarom 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.