Reakcia na: Marcelllooo #194372:
ssssssssssssssssssssssssss, teraz si sa popálil. Bez wikipedie, kde si prvýkrát v živote videl slová ako triangulácia a pod. to nejde.Ja neviem o akých systémoch to síce točíš, keďže podľa mňa mosty v BA sú súčasťou jedného veľkého bratislavského systému, ktorý nemá významné a jednoznačne odlíšiteľné subsystémy, ale budiš. Len Ťa poopravím, že mestské okruhy v BA idú výlučne po diaľničných mostoch.
Nerozumiem však ako môžeš tvrdiť, že mosty v BA sú v špičke v pohode a problém je na predmostiach. Áno, primárny problém pravdepodobne vzniká na predmostiach, kde sú križovatky a teda dochádza ku kongesciám, ale sekundárne sa tento problém v podobe kolón prenáša aj na most, či sa mýlim?
Dostal si sa do vlastných pascí, sám si protirečíš a už nevieš ako svoju nenávisť k električke obhájiť. Preto tu kľučkuješ ako nejaký príživnícky politik z našich daní (to ešte zatiaľ chvalabohu a niekedy si myslím, že chvalabohu chvalabohu nie si, ale chcel by si) a vyberáš z kontextu to, čo ti vyhovuje. To podčiarkuješ tým, aký si šikovný, dokonalý a pomaly by sme sa k tebe mali modliť.
Ja ti niečo poviem: keby si bol taký šikovný, dokonalý a vďaka tebe by v BA veľa vecí fungovalo, zrejme by si bol aj populárny. To, že nie ani vo vlastnom bytovom dome (nezískaš ani 100 % súhlas pri PIATICH! ľudoch na pracovnú komisiu schôdze), asi nebude len tak, že sa všetci, čo sú s tebou v kontakte zle vyspali, ale preto, že tvoje samovychválené skutky asi také dobré a verejnoprospešné nebudú.
Električka k mestu patrí - to vedia aj Petržalčania. Pokiaľ ju nechceš, vráť sa bývať naspäť na lazy, kde nočné ticho pretína šuchotanie lesnej zveri a do mesačného svitu húka sova.

Samozrejme, ze som nečakal a vlcik.sk som videl. Musím skonštatovať svoje znepokojenie, na druhej strane všetko do seba zapadá. Žiaľ, si potvrdením toho, e najlepšou kvalifikáciou pre post dopravného inžiniera v tomto meste je byť vodič autobusu a hranie transport tycoon (u teba Kralovsky prepravca, a.s)... Samozrejme mám rešpekt voči pracovitosti ako takej, avšak u teba sa spojili aj isté negatívne vlastnosti, ktoré spolu robia veľmi zlú kombináciu. Je to že si cezpoľní, ktorí nemá osobní záujem na kvalite riešenia a kvôli tomu, že nemá problém prebiehať z miesta na miesto nená zodpovednosť za výsledky svojej práce, lebo ak bude najhoršie odíde inde a nebude musieť znášať dôsledky svojej roboty. Ďalej je to (s tým spojená) neznalosť miestnych pomerov, ako ti naznačili z oblasti kontroly cestovného aj tu prítomní kolegovia. Pre mňa je tiež neakceptovateľné neadekvátne zneužívanie znalostí získaných pri výkone práce na magistráte (verejné zdroje!) pre svoje súkromné aktivity, hoci voči nim ako takým nič nemám.
Marcelllooo
Podobne sme spravili projekty "Bezpecny prechod" (bolo pripravených vyše 80 prechodov), "Bezpecne priecestie", bezpečné svetlenie podjazdu z Kramárov a boli pripravené všetky podjazdy. Spolu so Žilinskou univerzitou (Čelko aj Spaler) sme pripravili viacero dopravnych studii pre Bratislavu, vysutazili a dodali sme studie IDS pre Nitru, Prešov, Prievidzu, Žilinu.
Ked skocime trosku vedla, ku kamerovemu dohladu krizovatiek, tak pre tie som v roku 2005 robil tendrove podklady, podobne aj pre kamerový syste pre mestsku policiu, ktory sme v ARDOSe aj vyhrali.
2. svoje personalne hodnotenie potvrdzujem a nemienim na nom zmenit ani slovko. potvrdzujem ho v plnom rozsahu.
Zlate pravidlo spravania tvrdi, ze nemas robit druhym to, co nehces aby robili tebe. Keby si sa bol byval podla neho choval, mozno by aj nasa komunikacia vyzerala inak.
nie je mojou vinou, ze tento system tu neumoznuje uverejnovat pod vlastnym menom.
3. V ARDOSe si robil casovo predomnou a na inej pozicii. Mojim kolegom tam bol jedine odchadzajuci technicky riaditel a mozno office managerka (zena majitela a GR), ktory ma varoval pred vnutornym rozkladom jeho utvaru, ktory sa nakoniec stal pre ARDOS osudnym. Mal som jedneho nadriadeneho a zvysok boli bud moji podriadeni priamo alebo nepriamo. ja som bol totiž riaditeľ pre obchod, marketing, projektove riadenie a splnomocnenec vedenia pre kvalitu (procesy a ISO). Moj nastupca vydrzal vo firme mesiac a potvrdil moje slova, ktore poviem aj v nasledovnom texte. Za mojho posobenia pracovalo vo firme od 31 do 35 zamestnancov plus x zivnostnikov podla potreby, najme v regionoch.
Zial syn majitela cca po 11 mesiacoch mojho posobenia spachal samovrazdu, co sa negativne podpisalo na majitelovom zdravi a pevnosti, nedokazal odolavat roznym tlakom (vratane vnutornych), ktore na neho boli kladene, o ktorych tvoji kamarati pravdepodobne nemaju ani sajnu. zial, nedokazal sa odhodlat povyhadzovat viacero nevykonnych a neefektivnych ludi. kedze nebol schopny tieto tlaky ustat, dohodli sme sa po vzajomnom skonceni, ze spolupracu skoncime. moj nasledovnik vydrzal mesiac, ako som spominal. po mne to skoncilo tak, ze sa ARDOS este rok a pol trapil az minuly rok skoncil a ti mudrlanti si pozakladali vlastne zivnosti a prebrali povodny biznis, cize dokoncili to, co sa zacalo este asi za tvojho posobenia v Nitre, kedy povodny spoluvlastnik zacal firmu tunelovat a preberat zakazky. Take su moje informacie.
Klientmi ARDOSu boli predovsetkym samospravy a stavebne firmy, teda sektory, ktore najviac krvacali pocas vtedy este len zacinajucej recesie. Snahy o vnutonu konsolidaciu a znizovanie nakladov narazali na odpor predovsetkym dopravneho oddelenia pod vedením ing. Drexlera, ktoré casom zacalo doslova sabotovat snahy vedenia. Napriklad tym, ze zakazky ktore sme ziskali schvalne odflakavali (napr. parking pre OTYK v Karlovej vsi), podobne narazila na odpor aj dohoda so SIEMENSom, ktora umoznila ARDOSu vstup do BA. za vsetko hovori napriklad to, ze ked sa dokoncoval tender na kamerovy system pre MsP Bratislava za skoro 5M, ktory sme vdaka mne vyhrali, noc pred dokoncenim vsetci zamestnanci o styroch proste odisli bez toho, aby dokoncili svoju robotu. Nasledne ja a generalny riaditel sme prespali vo firme, aby sme to za nich dorobili a dali dokopy ponuku...
P.S. je rozdiel medzi dozvediet sa a dopocut sa.