Reakcia na: Petto #194394:
V určitom kontexte je 80 % liniek dlhodobo považovaných za dočasné riešenie, kým nebude vybudovaná električková trať ?
(Lafranconi je specificky, nakolko sa tu zmiesava "mestsky" tranzit s medzinarodnym, ktory je navyse blokovany spickov v Petrzalke).
Error 0x007
Pekny priklad: "Modernizácia Dúbravskej radiály"
Mame sme sancu postavit ozajstny nosny system. Mala by sa opravit trat, zatravnit trat (co by aj znizilo hlucnost), vytvorit spolocne zastavky elektriciek a autobusov, vytvorit bezbarierove pristupy k zastavkam, zrusit zopar zbytocnych zastavok, naistalovat preferenciu elektriciek, pripadne aj najvacsie krizovatky riesit mimourovnovo...
ALE NIE! My mame len ciel mat co najvacsy zisk na tom ze EU spolufinancuje tento paskvil ktory sa ani neda nazvat modernizaciou...