Reakcia na: Marcelllooo #194368:
Ešte mi vysvetli praktický význam toho, či trčím v zápche na predmostí, alebo na moste.
Samozrejme, ze som nečakal a vlcik.sk som videl. Musím skonštatovať svoje znepokojenie, na druhej strane všetko do seba zapadá. Žiaľ, si potvrdením toho, e najlepšou kvalifikáciou pre post dopravného inžiniera v tomto meste je byť vodič autobusu a hranie transport tycoon (u teba Kralovsky prepravca, a.s)... Samozrejme mám rešpekt voči pracovitosti ako takej, avšak u teba sa spojili aj isté negatívne vlastnosti, ktoré spolu robia veľmi zlú kombináciu. Je to že si cezpoľní, ktorí nemá osobní záujem na kvalite riešenia a kvôli tomu, že nemá problém prebiehať z miesta na miesto nená zodpovednosť za výsledky svojej práce, lebo ak bude najhoršie odíde inde a nebude musieť znášať dôsledky svojej roboty. Ďalej je to (s tým spojená) neznalosť miestnych pomerov, ako ti naznačili z oblasti kontroly cestovného aj tu prítomní kolegovia. Pre mňa je tiež neakceptovateľné neadekvátne zneužívanie znalostí získaných pri výkone práce na magistráte (verejné zdroje!) pre svoje súkromné aktivity, hoci voči nim ako takým nič nemám.
Toto mesto nemá parkovaciu politiku. Ten dokument, ktorý bol viacnásobne predstavený nie je kvalitný a nie je ničím iným ako len fiškálnym opatrením zabezpečujúcim ďalšie zdanenie bratislavčanov. A technické zabezpečenie bolo pre mňa nepochopiteľné, teraz rozumiem, že ide o kšeft starých dobrých známych bývalých kolegov. Preto sa robí nesystémovo a aj tie priležitosti, ktoré z tohto projektu vyplývali boli dôkladne zničené. Skúsenosti z iných miest (Praha, Viedeň, Komárno) pri ktorých som bol hovoria, že sa treba sústrediť predovšetkým na zabezpečenie organizácie dopravy (jej zmenu) tak, aby zabezpečila sledované ciele (vyhradené parkovanie pre miestnych, optimálnu reguláciu parkovania, redukcia porušení predpisov o parkovaní) a až následne na platobný systém. Tu sa to postavilo na hlavu. PRvoradý je mýtny systém a keďže aj 4 veľké mestské časti chcú si uchmatnúť, tak sa k tomu pristupuje ako keď si mafiáni delia sféry vplyvu. dopravne opatrenia sa rozplynuli ako dym, nie su spolocne je to cele na nic. to ze to pojde do stratena je to najlepsie co sa mohlo stat a su aj horsie veci ako zbytocne vyhodene peniaze.
Podobné nekvality má aj NS MHD. Vymyslel si ho Kolada ako biznis pre seba a svoje DELTES. Vidím, že sa kartelu zúčastňujú aj iné subjekty. Keďže na úrovni železníc alebo metra nevedia tieto subjekty a osoby zarábať tak, ako keď je to mestský DPB ako dojná krava, sabotoval sa zmysluplný európsky projekt. A chce sa zhoršiť život desaťtisícom petržalčanov. to je v hlavnom meste európskeho štátu neprípustné. žiaľ, keďže niektorí ľudia nemajú zmysel pre sebareflexiu, musíme využiť všetky právne možnosti, vrátane súdnej žaloby.
Marcelllooo
V roku 2007 chce, taliansky investor v areali Matador vyvlastnit domy na Gogolovej a chcel od mesta aby zaplatilo cestnu infrastrukturu, ktoru on chcel vyuzivat vo svojej investicii. takto z fleku drzo.
Miestni poslanci skontaktovali miestnych ludi so mnou, aby sme spolu nasli ucinnu obranu voci takemuto comusi. A cuduj sa svete, nasli sme ju. Oslovil som ing. Schlossera (ale Petra), ktory nám spravil odborny posudok, ze doprava v dosledku tejto investicie v Petrzalke skolabuje, ze nemoze byt taka zastavanost a intenzita. ing. Schlossera sme predstavili na voacerych stretnutiach a dosiahli sme, ze bol posudzovatelom tohto projektu, co sa od vtedy stalo zauzivanou praxou. Zaroven si spravil ocko u Ftacnika a predstavil svojho brata, cim sa mu vydlazdila cesta.
Este vacsi husarsky kusok sme ale spravili na meste s primatorom Durkovskym. Stretli sme sa s nim hodinu pred zacatim zastupitelstva, kde sa mali preberat zmeny a doplnky tzv. noveho uzemneho planu. ked sme mu predstavili "kauzu Matador" priklonil sa na stranu obyvatelov (uz po treti raz co som toho bol osobny svedok) a slubil, ze stiahne zmeny UP pokial mu nedame echo, ze je to v poriadku. Slovo dodrzal a mozno si este niekto spomenie, ze sa vtedy schvalovanie zdrazlo o cca tri mesiace. napriek tomu ze archotekt mal vztahy na magistrate nepomohol si a dostal sa do tlaku aj od ostatnych developerov a financnych skupin. az ked urobil to co mal, a az ked sme dali Drukovskemu info, ze je to v poriadku, az potom presiel UP na rokovanie. doteraz to tento inzniner spomina, ako sa odvtedy zmenila na meste prax...
a porovnajme to s pondelkovou prezentaciou Ftacnika...