Reakcia na: Pe67 #194361:
• Problém s dopravou v Bratislave nie je, dokonca ani na mostoch (jedina hádam na Novom moste), problémy sú na prepletoch a na predmostiach.• čo dodať k tým negatívam, ktoré spomínaš pri električke - to sú príklady, prečo električka v Bratislave tak ako je nemôže byť nosným systémom.
• keď si spokojný, že máš električku blízko (ale tiež nie pod domom, lebo bývaš cca 600m od nej), tak buď. a nechaj, nech si petržalčania sami určia čo chcú.
• Vidím dôsledky našich krokov, aj krokov mesta. Mám kľudné svedomie. Všetko by som urobil znovu. To skôr sa treba pýtať mesta, prečo neurobilo nič pre to, aby sa napríklad s nami dohodlo.
Marcelllooo
Zodpovedný je, samozrejme, primátor. On ako štatutár mesta priamo volený je zodpovedný za agendu, ktorú si zvolí ako aj za ľudí, ktorými sa obklopí. Vecne a odborne je to Schlosser, pre ktorého platí to isté len o úroveň nižšie. Keď sme s jeho bratom v 2007 v "kauze Matador" presadili to, že dopravné inžinierstvo musí byť vždy zohľadňované a presvedčili o tom Ftáčnika, on ešte ako starosta to akceptoval v stavebných konaniach, kde Shclosserovci cez METRO Bratislava, a.s. robili posudkovú činnosť pre investičné zámery. Zároveň sa tak vydláždila cesta, aby sa neskôr ustanovila funkcia HDI a bol som rád, že ju obsadil on. Schlosser totiž je človek, ktorý vie robiť a vie mať výsledky. Žiaľ, podobne ako v Elsigu alebo v NDS nezvláda riadiace alebo rozhodovacie funkcie, naopak ak je výkonný inžinier, tak sa mu nedá nič vytknúť, ako sme sa mohli presvedeiť, keď robil u Swarovskeho.