Reakcia na: Marcelllooo #194377:
Nechce sa mi k tvojim laickym rozpravam ani vyjadrovat, dost usilia ma stalo si to precitat, len dodam jedno - Ak je Petrzalka tak autonomny dopravny system, preco potom vacsina liniek MHD ide za Dunaj a preco su kazde rano plne mosty v smere do mesta?
(Lafranconi je specificky, nakolko sa tu zmiesava "mestsky" tranzit s medzinarodnym, ktory je navyse blokovany spickov v Petrzalke).

Samozrejme, ze som nečakal a vlcik.sk som videl. Musím skonštatovať svoje znepokojenie, na druhej strane všetko do seba zapadá. Žiaľ, si potvrdením toho, e najlepšou kvalifikáciou pre post dopravného inžiniera v tomto meste je byť vodič autobusu a hranie transport tycoon (u teba Kralovsky prepravca, a.s)... Samozrejme mám rešpekt voči pracovitosti ako takej, avšak u teba sa spojili aj isté negatívne vlastnosti, ktoré spolu robia veľmi zlú kombináciu. Je to že si cezpoľní, ktorí nemá osobní záujem na kvalite riešenia a kvôli tomu, že nemá problém prebiehať z miesta na miesto nená zodpovednosť za výsledky svojej práce, lebo ak bude najhoršie odíde inde a nebude musieť znášať dôsledky svojej roboty. Ďalej je to (s tým spojená) neznalosť miestnych pomerov, ako ti naznačili z oblasti kontroly cestovného aj tu prítomní kolegovia. Pre mňa je tiež neakceptovateľné neadekvátne zneužívanie znalostí získaných pri výkone práce na magistráte (verejné zdroje!) pre svoje súkromné aktivity, hoci voči nim ako takým nič nemám.
Marcelllooo
• čo dodať k tým negatívam, ktoré spomínaš pri električke - to sú príklady, prečo električka v Bratislave tak ako je nemôže byť nosným systémom.
• keď si spokojný, že máš električku blízko (ale tiež nie pod domom, lebo bývaš cca 600m od nej), tak buď. a nechaj, nech si petržalčania sami určia čo chcú.
• Vidím dôsledky našich krokov, aj krokov mesta. Mám kľudné svedomie. Všetko by som urobil znovu. To skôr sa treba pýtať mesta, prečo neurobilo nič pre to, aby sa napríklad s nami dohodlo.