hm, ale 28 dni... to im ten creteprint do papeza vytvrdnut nestihne
som mal pocit, ze to zacali robit len kvoli tomu. ale mal by som byt vdacny aspon za ten podchod...
celkovo sa ale tej navstevy papeza dost desim. v petrzalke to bude imho vyzerat (minimalne po dopravnej stranke) dost zufalo. som velmi velmi zvedavy, nakolko uspesni budu v odchytavani tych "putnikov" na zachytnych parkoviskach a v ich odvazani do petrzky. (najma ako ich rozoznaju od normalnych cestujucich
ak teda skutocne pride ten slubovany pol milion ludi...

celkovo sa ale tej navstevy papeza dost desim. v petrzalke to bude imho vyzerat (minimalne po dopravnej stranke) dost zufalo. som velmi velmi zvedavy, nakolko uspesni budu v odchytavani tych "putnikov" na zachytnych parkoviskach a v ich odvazani do petrzky. (najma ako ich rozoznaju od normalnych cestujucich

Igorko
1) Električka je konštruovaná podstatne masívnejšie ako autobus.
2) Pohybuje sa zväčša po samostatnom telese.
3) Ostatným účastníkom dopravy, pokiaľ sú svojprávní (čo sa ale o niektorých s istototu tvrdiť nedá), je jasné, že električka neuhne, tak majú pred ňou o niečo väčší rešpekt.
4) Električka má výrazne nižšie pozdľžne aj priečne zrýchlenia než akýkoľvek gumokol, takže je podstatne menšie riziko napr. pádu cestujúceho.
Aké sú Tvoje predpoklady k názoru, že električka je najnebezpečnejšia?