Reakcia na: J #19340:
no obsluznost zst petrzalka sa nepochybne zlepsi (predsalen terajsie spojenie hl stanica -- zst petrzalka bolo dost nepohodlne), ale... zastavky sevcenkova a rusovska cesta potom imho budu navzajom prilis blizko. uz teraz som mal pocit, ze tym posuvanim zastavky sevcenkova trochu zhorsili jej vyuzitelnost, a ked to teraz posunu este dalej... hm, asi zbytocne meditujem nad nezmyslami.

nemáme vozy kde sušiť. Hlavne na 4. kolóne.
Igorko
1) Električka je konštruovaná podstatne masívnejšie ako autobus.
2) Pohybuje sa zväčša po samostatnom telese.
3) Ostatným účastníkom dopravy, pokiaľ sú svojprávní (čo sa ale o niektorých s istototu tvrdiť nedá), je jasné, že električka neuhne, tak majú pred ňou o niečo väčší rešpekt.
4) Električka má výrazne nižšie pozdľžne aj priečne zrýchlenia než akýkoľvek gumokol, takže je podstatne menšie riziko napr. pádu cestujúceho.
Aké sú Tvoje predpoklady k názoru, že električka je najnebezpečnejšia?