Este nejake novinky:
- Tych novych verzii cielov a fontov bude viac, lebo niektore 50 maju aupark takym sirokym pismom ako Rajska, ale niektore maju este uzsie ako predtym. Niektore maju Kukucinova OD Slimak blizsie k cislu, niektore normalne a zaroven s novym fontom.
- Tych novych verzii cielov a fontov bude viac, lebo niektore 50 maju aupark takym sirokym pismom ako Rajska, ale niektore maju este uzsie ako predtym. Niektore maju Kukucinova OD Slimak blizsie k cislu, niektore normalne a zaroven s novym fontom.
som mal pocit, ze to zacali robit len kvoli tomu. ale mal by som byt vdacny aspon za ten podchod...
nemáme vozy kde sušiť. Hlavne na 4. kolóne.
Igorko
1) Električka je konštruovaná podstatne masívnejšie ako autobus.
2) Pohybuje sa zväčša po samostatnom telese.
3) Ostatným účastníkom dopravy, pokiaľ sú svojprávní (čo sa ale o niektorých s istototu tvrdiť nedá), je jasné, že električka neuhne, tak majú pred ňou o niečo väčší rešpekt.
4) Električka má výrazne nižšie pozdľžne aj priečne zrýchlenia než akýkoľvek gumokol, takže je podstatne menšie riziko napr. pádu cestujúceho.
Aké sú Tvoje predpoklady k názoru, že električka je najnebezpečnejšia?