Reakcia na: kecho #167728:
inak zaujímavé je, že zastávky na radiálach, ktoré slúžia väčšinou ako výstupné a kde je krátky čakací čas (každé 4min električka), tak tam sú prístrešky (Ružinovská radiála smer Astronomická) ale napr. na Jesenského, Šafku, Mariánskej, Odborárskom nám., či Legionárskej a Poštovej chýbajú, navyše prístrešky na zastávkach Poštová a Kapucínska v smere do Rače sú z mne neznámych dôvodov umiestnené až za označníkmi. Čo bolo dôvodom takto excelentne blbého umiestnenia prístreškov?Čo sa týka rozsiahlych výluk na trati v tuneli a Krížnej, tak Dúbravsko-KV radiála existovala s tromi linkami 4,5 a 12 s i=10//15 a nikto nepísal sťažnosti na DPB. Môj návrh počíta práve s tromi linkami+jednou špičkovou pre KV v i=8//15 (šk.p. 10//15) s trasami 4 : KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, 9 : Dúbravka-tunel-Obchodná-Ružinov, 12 : bez zmeny + L17 iba v špičke a bez zmeny trasy (8min cez šk.r., 10min v šk.p.)
aquila
Re #167717 kecho: presne to si myslim aj ja, ze filialka vlastne nic neriesi, len veci komplikuje. vsak tym ze vypadli prepojenia filialky s novym mestom, hlavnou stanicou tak de facto tam mozu zachadzat len vlaky od PK, TT a SC, cize aka intgracia ? skor dezintegracia ...
a to ze spevavec aj kugla su mimo asi ani netreba diskutovat..
oni nevedia na toto odpoved ..
"3. ad prevadzka - toto su otazky, ktore treba adresovat inde. len podotknem , ze o "tazkom vlaku" tu nikto pre potreby regio a mestkej dopravy nehovori. co sa tyka prevadzky - potencial Bratislava ma, treba ho len vyuzit. "
jemu nedochadza, ze vlak je uplne ina liga co sa spotreby a prevadzky tyka a jedno ci sa to nazve tazky vlak alebo regiovlak ..
Re #167720 Mike: presna trasa neni stanovena, su stanovene "body" kadial by mala prechadzat, ale ani to nic neznamena .. vid aj budovanie koridorov v nemecku resp rakusku ..
tam je pointa spoit bratislavu a vieden ... ale presne kadial tam definovane nie je ..