Reakcia na: Peon #167001:
nebolo by lepšie dať na L83 interval 8/10/10//12 a cez šk.p. 10/12/12//12 a L34 a 84 viesť teda iba v špičke s i=8/-/10//- resp. 10/-/12//- a mohli L34 a 84 pokojne aj spojiť keď chceli šetriť a možno aj zlepšiť cestovanie.
Technopol
Verím tomu že by sa dosiahla úspora voz+šofer, nafta, už len tým že:
L 80 každy druhý spoj naprazdno do Pe (úspora 1 voz)
L 94 ranná špička iba smer mesto /sedlo nepremava /poobede bez zmeny (úspora min 1 voz)
L93 v sedle by nahradila L94 Hl. St. - Holičská interval ako dnes 93+94
L 68 každý druhý spoj by išiel Krížna - Legionárska (prestup na Električky) a odtial cez Vazovovu prázdna na Holičskú po trase L94. (úspora 1,1km, 9min na voz) = úspora min 2 vozy na rannú špičku
+ úspora za naftu a vodičov
Otazne je či takáto úspora vzhladom na prazdne vozy a zhoršenie intervalu smer Pe je rentabilná.