Reply on: Peon #166999:
čo sa týka L27, tak keď zachovať, tak iba pre Tranovského, t.j. v prvej trase Pri kríži - Tranovského - Cabanova - Pri kríži v i=20min, inak tá linka nemá zmysel aby vozila ľudí od Alexyho na Žatevnú,Štepnú a Homolovu, keďže toto poberie v pohode L83.
Technopol
Verím tomu že by sa dosiahla úspora voz+šofer, nafta, už len tým že:
L 80 každy druhý spoj naprazdno do Pe (úspora 1 voz)
L 94 ranná špička iba smer mesto /sedlo nepremava /poobede bez zmeny (úspora min 1 voz)
L93 v sedle by nahradila L94 Hl. St. - Holičská interval ako dnes 93+94
L 68 každý druhý spoj by išiel Krížna - Legionárska (prestup na Električky) a odtial cez Vazovovu prázdna na Holičskú po trase L94. (úspora 1,1km, 9min na voz) = úspora min 2 vozy na rannú špičku
+ úspora za naftu a vodičov
Otazne je či takáto úspora vzhladom na prazdne vozy a zhoršenie intervalu smer Pe je rentabilná.