Reply on: no.ev.di. #166980:
co by na tom nefungovalo? poznamka do CP ako ma 80,92+192Najviac sa mi pacil rozhovor vcera v plnej 133ke, ked sa ludia chytali za hlavu a nadavali ze preco ju tak zredukovali a ze sa musia tlacit z Molecky ....hlavne ze jak sme odchadzali z Molecky uz sa za nas hrnul 25tr, ktory asi len tak pobral sviezi vzduch a siel hore naprazdno ?
Vy aspon mate alternativu v podobe 83
no.ev.di.
- L27 zrušiť komplet
- L34 redukovať je kravina. Keď už chceli šetriť, mohli ju spojiť s L84, ale v sedle 15min pre spojenie Dúbravka - Patrónka - centrum je kravina par excellence!
- L35 trasa je OK, premávku by som nechal celotýždenne 30min
- L44 zrušiť úsek Siemens - Jaskový rad, neviem prečo majú tí čo celodenne L44 využívajú doplácať na to, že linka premáva v úseku Jaskový rad - Siemens zbytočne?! Najvyťaženejší minibus v meste a oni ho idú redukovať nie na zbytočnom úseku ale na rozsahu premávky - blázinec!
- L58 - dá sa súhlasiť, 60min pre Technickú a Mierovú kolóniu je maximálne nezaujímavý interval
- L147 a 151 mali ostať ako sú
Zaujímavé je, že nikoho netrápi poloprázna L78 v Petržalke (okrem rannej špičky), či zbytočne premávajúca L66 k Eurovee ?