pravda, L66 nemá na Petržalku vplyv. Ibaže nejaký voz z 2.DP čo sa ušetrí na L78 (už iba Ik435 môže byť), tak môže Jurák niečo z tých Ik435 poslať do Petržky ak má. Koniec koncov, Ik435 z Petržky s najväčšou pravdepodobnosťou uzavrú existenciu týchto vozidiel v BA za pár rokov ak sa podarí tender na CNG klbáky, ktoré by mohli brať Jurák a Trnávka + nejaké SORky 18 NB alebo MBCC by dostali na doplnenie stavu k CNG klbákom.
To čo je za chujovinu. Že L34 len v špičke? Keď má byť 1. odchod z Račka smer Dúbravka 14:31 a z Dúbravky 15:21 tak to je fakt atraktívna MHD. L44 (najvyužíanejší minibus) a L147 mali nechať bez zmeny. Zrušil by som L27. L35 a 151 neviem posúdiť.
Ale už si viem predstaviť ako pôjde L34 narvatá jak haring. A to najmä po 12-tej. To kde sa mám sťažovať na prepravcu, aby sa nerobili takéto hovadiny? Tak ma to nasrdilo jak nikdy.
možno sa bude meniť dačo vo výprave. Dúfam, že skôr než nejaký imbecil príde s nápadom redukcie nosných liniek, tak prv ho napadne odkloniť L78 z Petržalky a skrátiť L66.
Mame dalsie IK435 vyradene. Ked som to teraz narychlo spocital, tak petrzka ma 91 klbakov a na vypravu aj so ZV potrebuje 85 vozidiel. Nieco na poruche + prehliadky. Cize rezerva uz velka nie je. Da sa povedat, ze ziadna. Mozme cakat skrty aj v Petrzalke, lebo by museli dojst nove vozy.
ja viem, napísal som to ale tak a ako vidím, hneď sa toho dakto ochotne chytil ? tak vysvetlím ako som to myslel : sedlo 34+83 po novom=0+4 a víkend 0+5. Už ste v obraze?
ak chce dakto hýbať so sedlom na L83, tak musí aj na L84. To, že by sa posilnila L83 by ale znamenalo menšie pohoršenie pre Petržalku, aj Dúbravku, lebo L84 by v sedlovom intervale 10min existovať nemohla, to by boli vyhodené výkony. Aj tak to bude silný paradox, že cez víkend bude zväzok 34+83 silnejší než v sedle pracovných dní.
Neopodstatnené posilnenie som myslel v zmysle, že kto to zaplatí. To potom vytvára dojem, že 34-ku obmedzia preto, aby mohli posilniť 83-ku v Petržalke.
momentálne by bolo zachovanie čiste-čisto pre Tranovského úspechom a možno aj luxusom, keď už sa siahlo na L34 tak si môžme nechty kúsať, že ktoré linky sú v poradovníku, mám totiž zlý pocit, že sa to môže dotknúť aj špičkového intervalu na L68 či 93 a 94 ? v prípade 68 a 93 by to však bola katastrofa ? nehovoriac o tom, že na L21,31/39 a 61 siahať tiež nemožno. Rovnako ruky preč od L98.
Plne súhlasím. Keby boli peniaze, 27-ka by bola užitočná tak ako som tu ja aj ty písal v minulosti (Talichova, Koprivnická ul. atď. - kde to je ďaleko na súčasné zastávky MHD).
Za súčasných finančných možností mesta by bolo rozumné ju späť vrátiť (čiže obmedziť) tak ako píšeš ALEBO rovno zrušiť.
L38 vraj využívajú Lamačania a ľudia zo Segnárov pri ceste k Vojenskej nemocnici. Nedošiel som na to ja, ale tak mi bolo povedané od človeka, ktorý toto má odsledované.
nebolo by lepšie dať na L83 interval 8/10/10//12 a cez šk.p. 10/12/12//12 a L34 a 84 viesť teda iba v špičke s i=8/-/10//- resp. 10/-/12//- a mohli L34 a 84 pokojne aj spojiť keď chceli šetriť a možno aj zlepšiť cestovanie.
Nemyslim si, ze dojde k neopodstatnenemu posilneniu v Petrzalke, nakolko 83 chodi aj smerom z Petrzalky v sedle velmi plna. Ale na useku z centra do Dubravky ani 12min. nebude stacit podla mna. ?
v prípade linky 38kde vidíš rezervu (má ísť raz za 3 hodiny?:))? jedine ak by sa zrušila, si myslím, že nikomu nemôže vadiť, ak pôjde 37 (už odpadol aj dôvod, že sa muselo prechádzať cez nebezpečnú cestu-pribudol semafór), možno skôr o ten jeden voz posilniť L 37 skôr...
V prípade linky 43 s tebou už vôbec nemôžem súhlasiť, ak je pekné počasie je primerane využívaná aj počas týždňa a to nehovorím o víkende. A ak je škarede, aj tak s tým nič nespravíš, jedine ak by si ju navrhoval tiež úplne zrušiť....
Dochádzanie autobusov na prázdno, to je práve taký stav, že ani nemusia byť robené výjazdy/dojazdy z vozovní s cestujúcimi. Problém je v tom, že mesto by malo na vybraných komunikáciách riešiť preferenciu MHD (nielen električky, ale aj autobusy a trolejbusy) a to mu nejde. Keby bola preferencia a namiesto parkovania na ceste na Košickej by bol BUS-pruh pre L68, tak by "vláčiky" neboli.
Inak s L34 som rátal pôvodne ako výpomoci pri jednom návrhu na reorganizáciu električkových liniek, no ako sa zdá, tak asi z toho bude vďaka tomuto kroku DPB veľké kulové. Snáď sa veci do 9/2011 nejak zmysluplne utrasú. Zaujímavé, že z akého extrému sme prešli, keď sme v KV mali L35,36 a 135, tie sa podarilo kompromisne spojiť do jednej linky a zrazu aj z tej je po pár mesiacoch torzo ?
Ak aj posilnia 83-ku na 12 minút v sedle pracovných dní (čo sa aj tak nevyrovná súčasnému 7,5 minútovému intervalu 34+83), tak nedôjde tým pádom náhodou k neopodstatnenému posilneniu v Petržalke? Takýmto štýlom sa veľa neušetrí... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mhd27