Reply on: Technopol #166997:
Dochádzanie autobusov na prázdno, to je práve taký stav, že ani nemusia byť robené výjazdy/dojazdy z vozovní s cestujúcimi. Problém je v tom, že mesto by malo na vybraných komunikáciách riešiť preferenciu MHD (nielen električky, ale aj autobusy a trolejbusy) a to mu nejde. Keby bola preferencia a namiesto parkovania na ceste na Košickej by bol BUS-pruh pre L68, tak by "vláčiky" neboli.Inak s L34 som rátal pôvodne ako výpomoci pri jednom návrhu na reorganizáciu električkových liniek, no ako sa zdá, tak asi z toho bude vďaka tomuto kroku DPB veľké kulové. Snáď sa veci do 9/2011 nejak zmysluplne utrasú. Zaujímavé, že z akého extrému sme prešli, keď sme v KV mali L35,36 a 135, tie sa podarilo kompromisne spojiť do jednej linky a zrazu aj z tej je po pár mesiacoch torzo ?
) neúspešné a tiež na základe aktivít majiteľa komunikácie, že budú ten kruháč rušiť a zmenia tú križovatku na klasickú stykovú trojramennú (to, že by ten vyýjazd zaslepili úplne, si nefandím).
, kĺb. sorka po rovine a bez klímy okolo 45-50, a do kopcov s klímou 70-80l/100 km.
roman2
27 - zrušiť
34 - ponechať bez zmeny
35 - zrušiť zachádzky na zastávky Hlaváčikova, Veternicová a na Polianky
44 - ponechať bez zmeny respektíve cez týždeň by mohla častejšie zachádzať k NOU
58 - zrušiť prípadne ak by veľa ľudí začalo protestovať tak ju ponechať v úseku ŽST Nové Mesto Bojnická (otáčala by sa vo vozovni Trnávka)
147 - ponechať bez zmeny prípadne v určitom čase napríklad 14:00 až 16:30 ju posilniť
151- zrušiť
A k tej dlho omieľanej 78:Tú by som skrátil buď po novú budovu SND výstupište na zastávke Landererova.Nástupište by bolo spoločné s L801.