to este bud rad, ze si nezazil take, ze v celom autobuse okna otvorene, ale aj tak teplo ako v saune. (a ako inac ak mozem, tak si sadnem dozadu pod vetrak, nech ma ofukava ) a nastupi clovek (zazil som uz babky, dedkov, mamicky s detmi a pod) dozadu a ked sa autobus zacne hybat, tak zacnu zatvarat vsetky okna ze im vadi prievan... Parkrat som uz takychto expertov poslal dopredu vozidla s vysvetlenim, ze vzadu prievan bude pokym nezatvoria okna v celom voze, vpredu nie a pod
Zase som sa presvedčil že cestujúci sú blbci. Konečne sa oteplilo no a v busoch začína byť dusno a horúco. Ale tí naši sa radšej budú pariť a potiť, zasmradia celý bus namiesto toho aby sa postavili a otvorili okná, či vyklápačky. Už sa cítim ako zamestnanec DP na otváranie okien. No ja ten smrad dýchať nebudem. Najlepšie by bolo keby boli klimatizované
neopl@n: Ak sa budú robiť v Pertžalke trolejbusy, tak s najväčšou pravdepodobnosťou až po vybudovaní metra či rýchlodrážnej eliny. No a tie trolíky budú robiť privádzače k nosnému systému. Takže nebudú kopírovať trasy pôvodných petržalských liniek. Samozrejme nezrušia sa všetky linky do centra cez mosty, ale tie čo zostanú asi nebudú prerobené na trolejbusové. Jednoducho tam vznikne úplne nová organizácia s úplne novým chaosom Ľuďom vždy trvá kým si zvyknú na nové označenia.
Vladimír: zdražovanie 10m lístka bolo zapríčinené zneužívaním cestujúcimi. Také, že cesta mu trvala 15m a si kúpil 10m lístok a neskôr ho cvikol alebo tvrdil, že nastúpil neskôr. Tak DPB zdvihol cenu. V podstate cestujúci okradli sami seba. Veď skús vypočítať nárast ceny 30m či 60m. Ja si nepamätám čo stáli predtým.
A čo sa nočákov týka, bolo by to veľmo ľahké, ak by stačilo, len rozhodnutie DPB. Tam treba aby si mesto začalo objednávať nočnú dopravu. Ak zobereme do úvahy ten fakt, že DPB za to peniaze nedostáva, tak môžme byť radi, že máme aspoň túto úbohú nočnu dopravu.
Tie nočáky by sa vôbec mali zmeniť na N1 až N18. bolo by to pochopitelnejšie aj pre cudzincov. Nacht, night, nuit(fr).
A ako sa ti vozí v Citare. Lepšie ako Cytibus? Bral by si ho do Prešova?
V Bratislavských novinách je článok o investičných akciách GIB (Generálny investor Bratislavy) a je tam, citujem: "Ďalšou pripravovanou akciou sú úpravy na uliciach Karloveská - Schneidera-Trnavského - Saratovská. Pripravovanými opatreniami (inštalácia cestnej svetelnej signalizácie, posuny zastávok a pod.) sa má docieliť uprednostnenie MHD.
Naozaj to 5-rocne obmedzenie existuje, nevymyslam si. Ja ale tiez neviem pochopit, ze robili vtedy take psie kusy, ze linku zmenili zo dna na den aj ked to bolo v 5-rocnom obmedzeni.
no tych 5 rokov bude asi riadna blbost, spomen si ked spod Noveho mosta sla jeden den 30ka na zel. st. pod. biskupice a druhy den dakam do lamaca (tusim povodna linka 26, sorry, ale od toho precislovania sa dodnes nevyznam vo vsetkych linkach...)
199-ka nemôže mať číslo 87, pretože číslo 87 prislúcha podľa teórie oblastného číslovania liniek autobusovej linke spájajúcej sever Petržalky a oblasť Dolných Honov, Podunajských Biskupíc, resp. Slovnaftu.
Re #15715 Andy: To je nejaký predpis, že do piatich rokov od zrušenia linky sa jej číslo neobsadzuje? To je teda ale blbosť!
1. Skoro vsetky linky z #15714 uz existovali a niektore este su tusim v 5 rocnom obmedzeni, najma 55, 98 a 99 (do 5 rokov od zrusenia linky nesmie byt vytvorena ina s tym cislom - Porusovalo sa to v rokoch 1997-2000, takze to by mozno taky problem nebol, dokonca aj 99 bola tusim po sebe kratsie ako 5 rokov s uplne inou trasu)...
2. - V #15713 ti chyba 199.
- trolejbusy maju aj 221 a 222 ako posilove
dole som ti napisal aj tie rezervovane: (podla noveho cislovania) 23,24,25,26,36,40,42,44,45,46,47,48,60,62,64,66,69,72,73,87 ->>> tieto linky nikdy neboli, a myslim, ze namiesto 199 tam mohli dat nejaku 87ku (alebo 999 :-))) )
Aka rezerva? Myslis 98 a 99? 98ka je este v 5-rocnom obmedzeni a 99ka este nedavno chodila... Sice hej, este je 87, ktora nikdy nebola a nevyuzili ju... A inac napr. linka 199 je celkom dobre ocislovana.. Asi kvoli 91/191, tak zachovali deviny a jednotky, aby to ludi poplietlo. By si neveril, kolko ludi sa namiesto do mesta odviezlo na hradzu..
Nejde o to, ze su posilove... Ta 1 sa dava kvoli tomu, ze uz v danej oblasti nie je volna dvjociferna linka.. A na 2 sa vzdy zacinali trolejbusy, jedina vynimka bola tie dva roky ci kolko, ked jazdili 257, 277 a 279
Hmmm... Lístok na 10 minút za 14 Sk... Nestál náhodou ten istý lístok k 1.1.2000, keď bol zavedený, 6 Sk? Opravte ma, ak sa mýlim, lebo inak by to bol v priebehu troch rokov 135%-ný nárast ceny!!!
Kedysi to bolo tak, ze pred cislo linky sa dala 1 alebo 2, dnes sa dava 1 myslem na posilove linky (181,193).
Ale iste si pamatas zabi majer v r.1997 ked tam chodili linky 57,157 a 257 (57-VJD-Pamiatkostav; 157-VJD-Staviva; 257-VJD-Pamiatkostav-Staviva)...
Teraz je to tam dost chaoticke...
btw. mohlo by to tam byt jak vo viedni 21a,21b,21c
Si> ja by som bral aj denne linky s trasov nocnyx (prave spominane 101-118) s tym, ze by nestali pri kazdej vrbe. Z vychodneho do DNV to mam omnoho rychlejsie cez noc, jak cez den
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J