Reakcia na: KLF #14075:
Obávam sa, že náter, na ktorý spomínaš nie je ani tak bratislavský ako unifikovaný česko-slovenský - v každom meste boli také farby. Ale, že sa hodia pre BA, to sa s Tebou nehádam.Re #14078 Andrej: I vzal som do ruky prospekty z Karosy k zmieňovaným vozidlám, aby som si overil Tvoje údaje. Tie sedia, čiže Ti dávam zapravdu. Sama Karosa informuje, že B961 je kapacitnejšia.
Mne sa pacia tie farby ktore maju zmodernizovane K2 , modernizovane 14Tr ,15Tr a samozrejme T6:) Myslim ze dnes nema zmysel menit BUSE na iny druh ked je tak zavedeny ako je. Mimochodom neviem ci som minule dobre videl ale zbadal som T3 a jej linkove cislo (1) v tom nacvakonom priestore hore na cele bolo ako keby nejaky klon BUSE.Ale potom by bola odsudena len na linku 1 nakolko to nevyzeralo na klasicky alfanumericky BUSE. Inac mohli by sa zadne transparenty BUSE instalovat do predu na celo T3 tam kde su tie umele tabulky z cislom ,bolo by to sice len znacenie linky ale vecer by to bolo lepsie vidiet ako klasicke podsvietene cislo
.
Vladimír
EMtesty sú to najhnusnejšie, najodpornejšie, najkazivejšie, najkostrbatejšie, najhoršie čitateľné, najmenej dokonalé, čo na Slovensku máme. Na Slovensku ich z väčších miest používa, pokiaľ viem, len Banská Bystrica. Kto neverí, nech tam beží, až sa na vlastné oči presvedčí o kvalitách EMtestov.
---
Keďže firmu EMtest som "taktne" vyšachoval, ostali nám dve značky transparentov: BUSE Blansko a R&G Mielec. BUSE-čká prevažne používajú v Bratislave a Košiciach, "Mielce" zasa Prešov a Žilina.
BUSE
- super svítivé
- super grafické
- super komplikované
- super drahé
R&G
- celkom slušne svietivé
- trošku graficky nedokonalé
- na obsluhu jednoduché
- za 1/4 ceny BUSE
V Slovenských podmienkach je celkovo tieto dva systémy ťažko porovnať, lebo porovnávať by sa mali plné verzie. Kým R&G už roky svojim dopravcom slúžia, BUSE-čko sa ešte nikomu na Slovensku nepodarilo spojazdniť.